نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۳

رایان مورفی جزئیات و پوستر جدیدی از سریال اسپین‌آف American Horror Story به اشتراک گذاشت

رایان مورفی جزئیات و پوستر جدیدی از سریال آنتولوژی ترسناک American Horror Stories را منتشر کرد.

روز گذشته رایان مورفی پوستری از فصل دهم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) منتشر کرد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این فیلمساز آمریکایی جزئیات و پوستری جدیدی از اسپین‌آف این سریال آنتولوژی دلهره‌آور به اشتراک گذاشته است. رایان مورفی با انتشار توییتی درباره‌ی سریال American Horror Stories (داستان‌های ترسناک آمریکایی) اظهار داشت: «ما مشغول کار روی اپیزودهای یک ساعته‌ی مستقلی هستیم که به کاوش در داستان‌ها، روایات و افسانه‌های ترسناک می‌پردازد ... در بیشتر قسمت‌های این سریال شاهد نقش‌آفرینی ستاره‌های سریال American Horror Story خواهیم بود که آن‌ها را می‌شناسید و دوست‌شان دارید.» پوستر تازه‌ی اسپین‌آف سریال «داستان ترسناک آمریکایی» در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

پوستر سریال اسپین‌آف American Horror Stories

از بازیگران اصلی فصل دهم سریال American Horror Stories می‌توان به سارا پلسون، ایوان پیترز، کتی بیتس، لسلی گروسمان، بیلی لورد، الدین پرتر، لی‌لی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک اشاره کرد. مکالی کالکین، بازیگر فیلم Home Alone (تنها در خانه) نیز بازیگر تازه‌وارد این سریال آنتولوژی است که نخستین نقش برجسته‌ی خود در یک مجموعه‌ی تلویزیونی را پس از حضور به‌عنوان مهمان در سریال کمدی Dollface (صورت عروسکی) شبکه‌ی هولو ایفا می‌کند. جزئیات داستان فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» مخفی نگه داشته می‌شود، اما رایان مورفی در اسفند سال گذشته ویدیوی عجیبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که احتمالاً حاوی سرنخ‌های بسیاری از فصل بعدی است.

حوادث فصل نُهم سریال American Horror Stories در تابستان سال ۱۹۸۴ میلادی اتفاق می‌افتاد و داستان پنج دوست را روایت می‌کرد که لس آنجلس را برای کار به‌عنوان مشاور در «کمپ ردوود» ترک می‌کنند. درحالی‌که که این پنج نفر به کار جدیدشان عادت می‌کنند، سریعاً متوجه می‌شوند که تنها چیزی که ترسناک‌تر از داستان‌های بازگوشده دور آتش کمپ‌ها است، گذشته‌ی آن‌ها خواهد بود که برای شکارشان می‌آید. اما رابرتس، کودی فرن، بیلی لورد، لسلی گروسمان و جان کارول لینچ درکنار بازیگران جدیدی نظیر گاس کنورثی، زک ویلا و درون هورتون در فصل نُهم به ایفای نقش پرداختند. متیو موریسون، بازیگر سریال Glee (گلی) و آنجلیکا راس، بازیگر سریال Pose‎ (ژست) نیز که هر دو سابقه‌ی همکاری با رایان مورفی در پروژه‌های دیگری را دارند، در فصل ۹ سریال «داستان ترسناک آمریکایی» نقش‌آفرینی کردند.

براساس گزارش شبکه‌ی اف‌ایکس، سریال American Horror Stories در طول ۱۰۳ اپیزود و ۹ فصل بیش از یک میلیارد بیننده را پای گیرنده‌ها کشانده است. این سریال دلهره‌آور که در فهرست بازیگرانش نام هنرپیشه‌های بزرگی نظیر سارا پلسون، کتی بیتس، ایوان پیترز، بیلی لورد، جسیکا لَنگ، اما رابرتس، تایسا فارمیگا، لیدی گاگا، آنجلا باست و دیلان مک‌درموت به چشم می‌خورد، نامزدی ۹۵ جایزه‌ی اِمی را در کارنامه دارد که از این تعداد موفق به دریافت ۱۶ جایزه شده است. افتخارات سریال «داستان ترسناک آمریکایی» به همین‌جا ختم نمی‌شود و در کارنامه‌ی این اثر دلهره‌آور کسب دو جایزه‌ی گلدن گلوب نیز دیده می‌شود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده