نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

تاریخ پخش سریال WandaVision از شبکه دیزنی پلاس اعلام شد

شبکه‌ی دیزنی پلاس اخیراً با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که سریال WandaVision در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به نمایش در می‌آید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که در سال ۲۰۲۰ دیگر شاهد هیچ فیلم یا سریال جدیدی از شرکت مارول نخواهیم بود. در ابتدا قرار بود که فیلم‌های Black Widow (بیوه‌ی سیاه) و Eternals (جاودانگان) در سال ۲۰۲۰ روی پرده‌ی سینما بروند و سریال‌های The Falcon and The Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان) و WandaVision (وانداویژن) در ماه‌های اوت و نوامبر امسال به شبکه‌ی دیزنی پلاس راه پیدا کنند. حالا شرکت مارول تیزر کوتاهی از سریال «وانداویژن» به اشتراک گذاشته است که تأیید می‌کند پخش این اثر ابرقهرمانی از تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۹ (۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) آغاز می‌شود. اخیراً زمزمه‌هایی از شروع پخش سریال WandaVision در اوایل سال ۲۰۲۰ به گوش می‌رسید که حالا رنگ واقعیت به خود گرفته است. شما می‌توانید تیزر تازه‌ی سریال را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

پخش WandaVision از اوایل سال آینده تضمین می‌کند که این سریال تداخلی با سریال The Mandalorian (مندلورین) و انیمیشن Soul (روح) نداشته باشد، اما به‌هرشکل باعث ناامیدی طرفدارانی می‌شود که در انتظار نمایش یکی از آثار دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ بودند. در خلاصه‌ی داستان سریال «وانداویژن» آمده است: «این سریال ترکیبی از آثار تلویزیونی کلاسیک و دنیای سینمایی مارول است که در آن واندا ماکسیموف و ویژن زندگی ایده‌آلی را در حومه‌ی شهر تجربه می‌کنند، اما به مرور زمان به این موضوع شک می‌کنند که همه چیز آن‌طوری نیست که به نظر می‌آید.» مت شکمن که کارگردانی سریال‌های The Boys (پسرها)، Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و The Great (کبیر) را در کارنامه دارد، سکان هدایت تمام اپیزودهای سریال WandaVision را در دست داشت.

جک شفر نیز فیلم‌نامه‌ی این سریال را به رشته‌ی تحریر درآورده است که سابقه‌ی حضور در گروه نویسندگان فیلم‌های Captain Marvel (کاپیتان مارول) و Black Widow را دارد. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف یا اسکارلت ویچ، پل بتانی در نقش ویژن، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبئو، کت دنینگز در نقش دارسی لوئیس، کاترین هان در نقش اَگنس و رندل پارک درنقش جیمی وو از بازیگرانی هستند که در سریال «وانداویژن» به ایفای نقش می‌پردازند. الیزابت اولسن اخیراً درباره‌ی فیلم‌برداری تعدادی از اپیزودهای این سریال شبکه‌ی دیزنی پلاس مقابل حضار گفت: «این کار هیجان زیادی داشت و برای من بسیار جالب بود؛ زیرا در زمان کودکی به صحنه‌های فیلم‌برداری می‌رفتم و کار خواهرم را تماشا می‌کردم.» شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده