// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵

وضعیت Wonder Woman 1984 به‌زودی مشخص می‌شود؛ پخش از HBO Max یا تاخیر تا ۲۰۲۱

استودیوهای برادران وارنر وارد فاز نهایی تصمیم‌گیری راجع به فیلم Wonder Woman 1984 شده‌اند تا بفهمند آیا برای هفتمین بار تاریخ پخش را تأخیر می‌زنند یا سراغ اکران به روش‌هایی به‌خصوص می‌روند.

قبلا گفته می‌شد که امکان ندارد فیلم Wonder Woman 1984 سراغ روشی غیر از اکران به شیوه‌ی سنتی در سینماها برود. ولی آن زمان که استودیوهای برادران وارنر چنین سخنی را به زبان می‌آوردند، قرار بود ویروس کرونا/کووید 19 تا نوامبر امسال جهان را رها کرده باشد. اما حالا به نوامبر رسیده‌ایم، سینماها در وضعیت بدتری قرار دارند و خطر کرونا هم در بسیاری از نقاط دنیا افزایش یافته است.

بر کسی پوشیده نیست که استودیوها غالبا فیلم‌های بزرگ را با وام گرفتن از بانک می‌سازند و فقط زمان اندکی برای بازگرداندن این پول‌ها دارند. در نتیجه به عقب انداختن دوباره و دوباره‌ی تاریخ اکران یک فیلم، هر بار ضرر استودیو را سنگین‌تر می‌کند. بااین‌حال اکنون آنقدر سینماهای زیادی تعطیل شده‌اند یا باید با ظرفیت بسیار پایین فعالیت کنند که به نظر می‌رسد اکران عادی «واندر وومن 1984» بی‌معنی باشد. مخصوصا به این دلیل که فیلم Wonder Woman اصل درآمد خود را نه از بازارهای بین‌المللی که از آمریکا کسب کرد و همه می‌دانند که اوضاع کرونا و سینماها چه‌قدر در آمریکا بحرانی به نظر می‌رسد؛ تا حدی که رسیدن یک فیلم به ۴۰ میلیون دلار فروش در آمریکا نیز چالش‌برانگیز و بسیار دشوار است.

برادران وارنر باید تصمیم خود راجع به «واندر وومن 1984» را زودتر بگیرد. آیا تاریخ اکران فیلم تا تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی تأخیر می‌خورد و این‌گونه ساخته‌ی جدید پتی جنکینز یک و نیم سال دیرتر از اولین تاریخ اکران اعلام‌شده به مخاطبان می‌رسد؟ آیا برادران وارنر مستقیما فیلم را به شبکه HBO Max می‌برد تا ناگهان خود را به دیزنی پلاس و نتفلیکس نزدیک‌تر کند؟ آیا وارنر به اکران عادی در این شرایط عجیب تن می‌دهد؟ شاید هم فیلم فقط ۳ هفته در سینماها اکران شود و سپس به شبکه HBO Max بیاید. فعلا هیچ‌چیز مشخص نیست و فقط گزارش‌ها نشان می‌دهند که هر روز جلسات زیادی در استودیوهای برادران وارنر در رابطه با این موضوع برگزار می‌شوند.

درنهایت اما برادران وارنر وقت محدودی برای اعلام تصمیم نهایی خود راجع به «واندر وومن 1984» با بازی گل گدوت دارد. زیرا کمتر از دو هفته تا تعطیلات روز شکرگزاری باقی مانده است و اگر آن‌ها به هر شکلی همچنان می‌خواهند فیلم را در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) پخش کنند، باید در روز شکرگزاری پول زیادی روی تبلیغات آن بگذارند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده