نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد به بازیگران سریال Peacemaker پیوستند

فهرست بازیگران سریال Peacemaker شبکه‌ی HBO Max دوباره با پیوستن دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران سریال ابرقهرمانی Peacemaker (صلح‌طلب) شبکه‌ی HBO Max دوباره گسترش یافته است. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد اخیراً با امضای قراردادی به جمع بازیگران سریال اسپین‌آف The Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) پیوستند که جیمز گان از قبل کار تولید آن را آغاز کرده است. دانیل بروکس، بازیگر سریال Orange Is the New Black (نارنجی مُد جدید است) نقش لئوتا آدبایو، رابرت پاتریک، بازیگر فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری) نقش اوگی اسمیت، جنیفر هالند، بازیگر فیلم Brightburn (برایت‌برن) نقش امیلیا هارکورت و کریس کنراد، بازیگر سریال Patriot (پاتریوت) نقش پارتیزانی با نام آدریان چیس را در سریال «صلح‌طلب» بازی می‌کنند.

جان سینا ستاره‌ی Peacemaker خواهد بود که دوباره نقش خود در فیلم «جوخه‌ی انتحار» را در این سریال تکرار می‌کند. او در نقش مردی ظاهر می‌شود که به هر قیمتی در پی صلح است و اهمیتی ندارد که برای دستیابی به آن باید چند نفر را بکشد. استیو ایجی، بازیگر فیلم The Suicide Squad نیز برای ایفای نقش جان اکونوموس باز می‌گردد. این سریال همکاری دیگری را برای جیمز گان و استیو ایجی رقم می‌زند که پیش‌تر در فیلم‌های Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان بخش ۲) و Brightburn همکاری داشتند. جیمز گان فیلم‌نامه‌ی تمام ۸ قسمت سریال Peacemaker را به رشته‌ی تحریر درآورده است و تعدادی از اپیزودهای آن از جمله قسمت اول را کارگردانی می‌کند.

جیمز گان از سوی شرکت «ترول کورت اینترتینمنت»، پیتر سفرن از سوی شرکت «سفرن» و بخش تلویزیونی شرکت «برادران وارنر» تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. پیش از این قرار بود که فیلم‌برداری سریال اسپین‌آف The Suicide Squad از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی شروع شود، اما ظاهراً این کار بسیار زودتر از انتظارات آغاز خواهد شد. جیمز گان اخیراً با انتشار توییتی اعلام کرد که یک کنسول ایکس باکس سری ایکس از شرکت مایکروسافت هدیه گرفته است و احتمالاً بتواند در قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ی اجباری در کانادا برای سریال Peacemaker زمان کافی برای بررسی آن را به‌دست بیاورد. باتوجه‌به اینکه کار فیلم The Suicide Squad تقریباً تمام شده است، به نظر می‌رسد که اکنون تولید سریال «صلح‌طلب» در اولویت قرار دارد. فیلم «جوخه‌ی انتحار» برای اکران در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ اوت ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده