نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

ریبوت فیلم The Scorpion King با تهیه‌کنندگی دواین جانسون ساخته می‌شود

بازسازی فیلم The Scorpion King برای شرکت یونیورسال پیکچرز در دست ساخت قرار دارد که دواین جانسون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند.

بازسازی فیلم The Scorpion King (پادشاه عقرب) برای شرکت «یونیورسال پیکچرز» در دست ساخت قرار دارد که دواین جانسون، ستاره‌ی فیلم اصلی از سوی شرکت «سون باکس پروداکشنز» و دنی گارسیا به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. جاناتان هرمن، نویسنده‌ی فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) فیلم‌نامه‌ی ریبوت مورد بحث را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد که براساس گزارش‌ها «برداشتی تازه» از فیلم اصلی خواهد بود و داستان آن در «دوران مدرن» جریان دارد. دواین جانسون برای ایفای نقش ماتیاس، معروف به پادشاه عقرب در بازسازی فیلم The Scorpion King باز نمی‌گردد و جست‌وجو برای انتخاب یک بازیگر تازه ادامه دارد. اما باتوجه‌به اینکه این پروژه اهمیت زیادی برای دواین جانسون دارد، تا زمان آغاز تولید همواره احتمال پذیرش این نقش توسط او وجود دارد.

دواین جانسون، ستاره‌ی فیلم ابرقهرمانی Black Adam (بلک ادم) در این‌باره گفت: «فیلم The Scorpion King نخستین تجربه‌ی بازیگری من در یکی از آثار سینمایی بود و مفتخر و هیجان‌زده‌ام که در بازسازی و ارائه‌ی این اثر اساطیری جذاب به نسلی کاملاً جدید دست دارم. من خیلی خوش‌شانس بودم؛ زیرا اگر به‌خاطر فیلم The Scorpion King نبود به جایگاه فعلی نمی‌رسیدم و بسیار خوشحالم که ما در شرکت Seven Bucks Productions می‌توانیم با خلق فرصت‌های مشابه به سایر بازیگران سخت‌کوش امروزی کمک کنیم. باور دارم که جاناتان هرمن نیز سخت تلاش خواهد کرد تا فیلم‌نامه‌ی شگفت‌انگیزی را تحویل مخاطبان ما در سراسر جهان بدهد.» جاناتان هرمن با فیلم‌نامه‌ی فیلم درام Straight Outta Compton تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفت، اما موفق به دریافت آن نشد و فیلم‌نامه‌ی بازسازی فیلم Fear (ترس) و بازسازی فیلم Scarface (صورت‌زخمی) را نیز به رشته‌ی تحریر در می‌آورد.

فیلم The Scorpion King که در سال ۲۰۰۲ روی پرده‌ی سینما رفت، اسپین‌آفی برای مجموعه‌ی The Mummy (مومیایی) بود که با نقدهای منفی بسیاری از سوی منتقدان مواجه شد، اما در زمینه‌ی فروش عملکرد بسیار خوبی داشت. سکان هدایت این فیلم در دستان چاک راسل، کارگردان فیلم‌هایی نظیر The Mask (ماسک) و Eraser (پاک‌کن) قرار داشت و وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی آن برعهده‌ی دیوید هیتر، استیون سامرز و ویلیام آزبورن بود. فیلم «پادشاه عقرب» که دواین جانسون، استیون برند، کلی هو، گرانت هسلو، برنارد هیل، مایکل کلارک دانکن، پیتر فاسینلی، رالف مولر، برانزکومب ریچموند، کورنبرگ ریس و جوزف راسکین را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری توانست ۱۷۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. پس از موفقیت‌های این فیلم شاهد تولید یک دنباله با نام Scorpion King 2: Rise of a Warrior (پادشاه عقرب ۲: ظهور یک جنگجو) برای آن بودیم که نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده