نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

تولید سریال Peacemaker زودتر از انتظارات آغاز می‌شود

توییت تازه‌ی جیمز گان به این موضوع اشاره دارد که فیلم‌برداری سریال اسپین‌آف The Suicide Squad بسیار زودتر از انتظارات آغاز خواهد شد.

مدتی قبل تأیید شد که فیلم The Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) صاحب یک سریال اسپین‌آف با محوریت کاراکتر پیس‌میکر خواهد شد که جان سینا نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. این نمایش برای پخش از شبکه‌ی HBO Max در نظر گرفته شده است، اما اطلاعات زیادی از داستان آن در دست نیست و حتی نمی‌دانیم که این سریال پیش‌درآمدی برای فیلم «جوخه‌ی انتحار» است یا با یک دنباله سروکار داریم. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان که به‌عنوان نویسنده و البته کارگردان تعداد معدودی از اپیزودهای سریال ابرقهرمانی Peacemaker (صلح‌طلب) فعالیت می‌کند، اخیراً در توییتر اعلام کرد که یک کنسول ایکس باکس سری ایکس از شرکت مایکروسافت هدیه گرفته است.

جیمز گان در ادامه اظهار داشت که امیدوار است بتواند در قرنطینه‌ی دو هفته‌ای اجباری در کانادا برای سریال Peacemaker زمان کافی برای بررسی کنسول را به‌دست بیاورد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری سریال مورد بحث زودتر از آنچه فکر می‌کردیم، آغاز شود. این فیلمساز آمریکایی با انتشار توییتی گفت: «هدیه‌ی بسیار خوبی از طرف دوستانم در ایکس باکس؛ البته در شلوغ‌ترین دوره‌ی زندگی من که درگیر تولید دو فیلم و یک سریال هستم. اما شاید با شروع قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ی اجباری در کانادا برای سریال Peacemaker زمان کوتاهی برای امتحانش پیدا کنم.»

پیش از این گزارش شده بود که دوربین‌ها از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی شروع به کار کنند، اما باتوجه‌به اینکه کار فیلم The Suicide Squad تقریباً تمام شده است، به نظر می‌رسد که اکنون تولید سریال Peacemaker در اولویت قرار دارد. اینکه آیا سریال اسپین‌آف پیش از بازگشت Task Force X (نیروی ویژه‌ی اکس) به نمایش در می‌آید یا خیر، معلوم نیست ولی به نظر می‌رسد که این سریال مدت کوتاهی پس از اکران فیلم The Suicide Squad پخش شود. فیلم «جوخه‌ی انتحار» به کارگردانی جیمز گان برای اکران در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ اوت ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده