// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶

چارلی هونام: آمادگی پذیرش نقش جیمز باند را دارم و از آن استقبال می‌کنم

چارلی هونام، بازیگر ۴۰ساله‌ی انگلیسی اعلام کرد که علاقه‌ی زیادی به ایفای نقش جیمز باند دارد و انجام این کار را افتخاری بزرگ می‌داند.

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به ما می‌گویند که تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های 007 فعلا به قدری به خاطر فیلم No Time to Die تحت فشار مالی هستند که وقت انتخاب بازیگر بعدی نقش جیمز باند را ندارند. آن‌ها گفتند که جیمز باند بعدی هم مرد خواهد بود. اما لزومی ندارد که سفیدپوست و بریتانیایی باشد. همچنین گزارش‌هایی که خبر از انتخاب تام هاردی برای نقش جیمز باند می‌دادند هم به سرعت تکذیب شدند. در نتیجه اکنون بازار شایعه‌پراکنی و انتخاب‌های رویایی طرفداران برای نقش جیمز باند داغ است. این وسط یکی از اسامی مطرح‌شده توسط مخاطبان برای این نقش نیز شخصی نیست جز چارلی هونام که خیلی‌ها او را با سریال Sons of Anarchy و فیلم The Gentlemen گای ریچی به یاد می‌آورند.

هونام می‌گوید که اگر نقش جیمز باند به او پیشنهاد شود، ۱۰۰ درصد این پیشنهاد را می‌پذیرد: «افتخار می‌کنم و هیجان‌زده می‌شوم اگر واقعا من را برای ایفای نقش جیمز باند در نظر بگیرند. ولی بینش من می‌گوید که نباید منتظر چنین تماس‌هایی باشم و باید روی کار خود تمرکز کنم. مخصوصا به این خاطر که قطعا چندین و چند اسم در فهرست بازیگرانی که می‌توانند نقش جیمز باند را بازی کنند، بالاتر از نام من قرار گرفته‌اند».

چارلی هونام در حال نگاه به عکاس ها با ظاهر جذاب و کت و کراوات

وی اعلام کرد که در عین لذت‌بخش بودن شنیدن صحبت‌های مردمی که دوست دارند او را به‌عنوان جیمز باند جدید ببینند، فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده است که به او نشان بدهد که واقعا شانس انجام این کار را دارد. در حقیقت هونام می‌گوید که همه‌ی این حرف‌ها شایعاتی بیش نیستند و تا امروز هیچ شخصی نقش جیمز باند را به او پیشنهاد نداده است.

شاید جالب‌ترین بخش صحبت‌های اخیر هونام آن باشد که از طرفداران خواست به صحبت در این رابطه ادامه بدهند. او می‌گوید بارها و بارها صحبت‌های زیاد طرفداران راجع به اجرا شدن یک نقش بزرگ توسط بازیگری خاص، بازیگر را واقعا به آن پروژه رسانده است. او می‌گوید شاید با شنیدن این صحبت‌های طرفداران، واقعا اشخاص کلیدی تصمیم بگیرند که چارلی هونام را نیز به‌عنوان یک گزینه برای ایفای نقش جیمز باند بشناسند.

در آخر نیز هونام از طرفداران خواست که فیلم Jungleland، تازه‌ترین اثر او را تماشا کنند. این بازیگر انگلیسی باور دارد که تام هاردی از بیشترین شانس برای تبدیل شدن به جیمز باند جدید بهره می‌برد. تازه هونام معتقد است که قطعا هاردی اگر واقعا توسط تهیه‌کنندگان 007 انتخاب شود، در این نقش فوق‌العاده خواهد بود و طرفداران را راضی می‌کند.

فیلم Jungleland با بازی چارلی هونام در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) از پلتفرم‌های اینترنتی پخش می‌شود و فیلم No Time to Die نیز برای اکران در در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) زمان‌بندی شده است. No Time to Die قطعا آخرین جیمز باند با بازی دنیل کریگ خواهد بود و به خاطر ساخته شدن با بودجه‌ای بالاتر از ۲۵۰ میلیون دلار و خرج چندباره و سنگین برای تبلیغات، باید حداقل به ۷۵۰ میلیون دلار فروش جهانی در سینماها برسد تا فقط ضرر ندهد. البته که با این وضعیت بعید نیست که در انتها MGM آن را به شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس بفروشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام بازیگر می‌تواند تبدیل به بهترین جیمز باند جدید سینما بشود؟


منبع People
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده