نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

برگزاری رویداد سینماکان ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

رویداد سینماکان ۲۰۲۱ تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌های حاصل از آن با چهار ماه تأخیر برگزار خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رویداد سینماکان سال ۲۰۲۱ چهار ماه دیرتر از برنامه‌ی قبلی برگزار خواهد شد. دوره‌ی بعدی همایش سالانه‌ی انجمن ملی صاحبان سینما که میزبان بیش از ۷۵۰۰ پیشکسوت سینما از سراسر جهان است، در بازه‌ی زمانی ۱ تا ۴ شهریور ۱۴۰۰ (۲۳ تا ۲۶ اوت ۲۰۲۱) در سیزرز پالاس واقع در لاس وگاس، آمریکا برگزار خواهد شد. این رویداد پیش از این برای برگزاری در تاریخ ۶ تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۶ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما تحت تأثیر ویروس کرونا با تأخیری چهار ماهه مواجه شد. برگزارکنندگان محدودیت‌های بین‌المللی مسافرتی و محدودیت در گرد‌هم‌آیی‌های بزرگ ناشی از ویروس کوید-۱۹ را دلیل اصلی این تعویق عنوان می‌کنند.

میچ نویهاوسر، مدیر ارشد اجرایی رویداد سینماکان درباره‌ی تعویق این رویداد گفت: «با همه‌ی نگرانی‌های مسافرتی، تدارکاتی و ظرفیتی مربوط‌به این همایش که میزبان ۷۵۰۰ شرکت‌کننده، نماینده‌ی فروش و شرکای توزیع است، نمی‌توانستیم برگزاری یک رویداد درخور و شایسته‌ی این صنعت در ماه آوریل ۲۰۲۱ را تضمین کنیم. پس از رایزنی با شرکت و شرکای تجاری، اکنون مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری سینماکان در ماه اوت ۲۰۲۱ هستیم که فکر می‌کنیم در آن زمان قادر به ارائه‌ی بهترین رویداد ممکن باشیم و تجربه‌ی رفتن به سینما را درکنار کل صنعت جشن بگیریم.»

رویداد سینماکان بزرگ‌ترین همایش و نمایشگاه تجاری صنعت سینمای جهان است که در یک رویداد چهار روزه کارگزاران، توزیع‌کنندگان و نمایندگان فروش را با هدف ارتقای تجارب سینمایی دور هم جمع می‌کند. شایان ذکر است که سینماکان ۲۰۲۰ که برای برگزاری در ماه آوریل در نظر گرفته شده بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه مارس لغو شد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع BoxOfficePro
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده