نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

مراحل فیلمبرداری فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery آغاز شد

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery رسما آغاز است.

ماه گذشته بود که شبکه CBS All Access از تمدید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) خبر داد و اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید این سریال قرار است از تاریخ ۲ نوامبر (۱۲ آبان) آغاز شود. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS All Access از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Star Trek (پیشتازان فضا) خبر داده است. میشل پارادایس، شورانر سریال Star Trek: Discovery با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که از روز دوشنبه این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم این سریال آغاز شده است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery در دسترس نیست.

از ماه گذشته پخش فصل سوم سریال Star Trek: Discovery آغاز شد و تاکنون ۴ قسمت از فصل سوم این سریال از شبکه CBS All Access منتشر شده است. سنیکا مارتین-گرین، دیوید آجالا، میشل یئو، داگ جونز، جیمز فرین، آنتونی رپ، ویلسون کروز و مری وایزمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین میشل پارادایس جانشین الکس کورتزمن برای سمت شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Discovery شده که پیش از این بخشی از تیم نویسندگان سریال بوده است. فصل سوم سریال پیشتازان فضا در ۱۳ قسمت تولید شده است.

در  فصل سوم سریال Star Trek: Discovery قرار است به ۹۳۰ سال پس از زمان اصلی اتفاقات سریال سفر کنیم که مایکل برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین، باید با سرنوشت خود مواجه شود و همچنین راهی را برای بازگشت به گذشته (زمان اتفاقات سریال) و نجات دنیا نیز پیدا کند. سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) دیگر سریال دنیای پیشتازان فضا است که این سریال نیز برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین مدتی پیش ساخت سریال Star Trek: Strange New Worlds نیز تایید شد که تمرکز این سریال قرار است روی کاپیتان پایک با بازی انسون مونت، نامبر وان با بازی ربکا رومین و اسپاک با بازی اتان پک باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده