نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

استیون اَمل پیشنهاد بازگشت سریال Arrow با فصل نهم را داده است

استیون اَمل، بازیگر نقش الیور کوئین در سریال ابرقهرمانی Arrow شبکه‌ی The CW پیشنهاد بازگشت آن با فصل نُهم را داده است.

سریال Arrow (کماندار) شبکه‌ی The CW پس از هشت فصل به پایان رسید [آغاز اسپویل] و الیور کوئین با نقش‌آفرینی استیون اَمل پس از رویداد کراس‌اُور Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین‌های بیکران) جانش را از دست داد. [پایان اسپویل] بسته شدن پرونده‌ی این سریال ابرقهرمانی پس از آن ماجرا را می‌توان اقدام مثبتی ارزیابی کرد؛ خصوصاً که دیگر سریال‌های شبکه‌ی The CW بر اثر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا مجبور شدند که فصل‌های کوتاه‌تری را تقدیم بینندگان کنند. بسیاری از بازیگران سریال‌های Arrowverse (دنیای کماندار) در این مدت با مشکلاتی در سفر از آمریکا به کانادا مواجه شدند، اما حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استیون اَمل بدترین راه‌حل ممکن را برای این مشکل پیشنهاد داده است و آن چیزی نیست جز بازگشت سریال ابرقهرمانی Arrow با فصل نُهم.

شاید بگویید که چرا چنین پیشنهادی از سوی استیون اَمل ارائه شده است؟ در پاسخ باید بگوییم که این هنرپیشه‌ی کانادایی در نظر داشته است که از این طریق به تیم «دنیای کماندار» در زمان درگیری دنیا با ویروس کرونا کمک کند. اَمل در پادکست Inside Of You With Michael Rosenbaum اظهار داشت: «من به گرگ برلانتی تلفن زدم و گفتم که ببین، امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، نمی‌توانید بازیگران آمریکایی را به‌دلیل محدودیت‌های مسافرتی به کانادا برسانید و این مسائل قابل حل نیست، باید بگویم که من در کانادا هستم و اگر مجبورم اینجا بمانم، می‌خواهم کار کنم. بیا فقط راهی برای بازگرداندن الیور کوئین پیدا کنیم. در ادامه گفتم که بله، البته که جدی هستم. باز هم می‌گویم، امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، اما آیا می‌توانیم حداقل این موضوع را در نظر بگیریم؟»

بعید به نظر می‌رسد که سریال Arrow دوباره با فصل جدیدی بازگردانده شود، اما اگر شبکه‌ی The CW قادر به از سرگیری تولید آثاری نظیر Batwoman (بت‌وومن) و The Flash (فلش) نباید، شاید بازگرداندن آن را در نظر بگیرد. مدتی قبل شبکه‌ی The CW تاریخ شروع پخش سریال‌های فصل زمستان خود از جمله Batwoman ،The Flash و Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) را اعلام کرد. این شبکه این‌بار زمان پخش سریال‌های «دنیای کماندار» را بیش از حد معمول پراکنده در نظر گرفته است تا بینندگان قادر به تماشای همه‌ی آن‌ها باشند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده