نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

سریال Castle Rock پس از دو فصل لغو شد

شبکه هولو اعلام کرد که سریال Castle Rock پس از دو فصل به کار خود پایان داده و قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Castle Rock (کسل راک) قرار نیست برای فصل سوم بازگردد. شبکه هولو (Hulu) اعلام کرد که ادامه تولید و پخش این سریال آنتولوژی پس از دو فصل لغو شده است و این سریال قرار نیست برای یک فصل دیگر تمدید شود. فصل دوم سریال کسل راک در ۱۰ قسمت تولید و در پاییز سال گذشته از شبکه هولو منتشر شد. مانند فصل اول، ساخت فصل دوم سریال Castle Rock نیز بر عهده داستین تامسون و سم شاو است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، استفن کینگ، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. 

لیزی کاپلان، السی فیشر، تیم رابینز، پاول اسپارکز، برخد عبدی، متیو آلن، جان هوگناکر، رابین ویگرت، سارا گدون، آلیسون رایت، گرگ گرانبرگ و یوسرا وارساما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال کسل راک و اندره هلند، ملانی لینسکی، جین لوی، سیسی اسپیسک، بیل اسکارشگورد، اسکات گلن، تری اوکوئین، چوزن جیکوب و فرانک ال ریدلی، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال Castle Rock حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. سریال کسل راک با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر و بد ربات تولید و از شبکه هولو منتشر شده بود.

Castle Rock

تمرکز فصل دوم سریال Castle Rock روی شخصیت آنی ویلکس از رمان Misery (میزری) اثر استیون کینگ بود و باتوجه‌به پایان بندی فصل اول، بسیاری انتظار داشتند تا شاهد تمرکزی داستان یکی از فصل‌های آینده این مجموعه روی داستان The Shining باشد. سریال 11.22.63، دیگر سریال تولید شده با همکاری کینگ و آبرامز برای هولو بود که پخش آن پس از یک فصل به پایان رسید. با وجود لغو ادامه تولید و پخش سریال کسل راک، اما شبکه HBO Max در حال ساخت اسپین‌آف The Shining با نام Overlook Hotel است.

همچنین هولو، مانند سایر سرویس‌های استریم همچنان تمرکز خود روی تولید محتوای دارای فیلمنامه ادامه خواهد داد که این سرویس استریم در حال همکاری با شبکه FX برای تولید سریال است. این سریال‌ها تحت برنامه FX on Hulu از این سرویس اینترنتی منتشر خواهند شد که از جمله سریال‌های آینده این برنامه می‌توان به سریال American Horror Stories اشاره کرد. علاوه‌بر سریال Castle Rock، هولو طی ماه‌های گذشته ادامه پخش سریال‌های دیگری چون سریال High Fidelity، سریال Harlots، سریال Future Man و سریال Runaways را لغو یا به پایان رسانده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده