نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانل لوگ به بازیگران ریبوت فیلم Resident Evil پیوست

دانل لوگ برای ایفای نقش رئیس پلیس برایان آیرونز در ریبوت فیلم Resident Evil انتخاب شد که سکان هدایت آن در دستان یوهانس رابرتس قرار دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دانل لوگ، بازیگر سریال Gotham (گاتهام) برای ایفای نقش رئیس پلیس برایان آیرونز در بازسازی فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) انتخاب شده است که یوهانس رابرتس وظیفه‌ی کارگردانی و شرکت «کنستانتین فیلم» وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. دانل لوگ در این فیلم که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، به کایا اسکودلاریو، هانا جان کامن، رابی اَمل، تام هاپر، اون جوگیا و نیال مک‌دوناف ملحق می‌شود. چاد روک، بازیگر سریال The Flash (فلش) و لیلی گائو، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) نیز نقش‌های مکمل آن را ایفا می‌کنند. بازسازی فیلم Resident Evil که برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است، یک اقتباس کاملاً تازه و البته وفادار به بازی‌های ترسناک کلاسیک کپکام خواهد بود که حوادث آن در شبی سرنوشت‌ساز در شهر راکون سال ۱۹۹۸ اتفاق می‌افتد و باری دیگر داستان کاراکترهای نمادین بازی‌ها را روایت می‌کند.

همان‌طور که قبلاً اعلام شد، کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی اَمل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، اون جوگیا در نقش لیان اسکات کندی و نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین ظاهر می‌شوند. رابرت کولزر، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی Resident Evil از طرف شرکت «کنستانتین فیلم»، جیمز هریس از طرف شرکت «تی شاپ پروداکشنز» و هارتلی گورنستاین تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود و مارتین ماسکوویچ، مدیرعامل شرکت Constantin به‌همراه ویکتور هادیدا از شرکت «دیویس فیلم» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. الکس وستمور و کالین اسکالی نیز از طرف شرکت «کنستانتین» بر تولید این ریبوت نظارت می‌کنند.

شرکت «اسکرین جمز» وظیفه‌ی توزیع خانگی بازسازی فیلم Resident Evil را برعهده دارد و شرکت «کنستانتین فیلم» مسئول توزیع در مناطق آلمانی-زبان، شرکت «الویشن» مسئول اکران در کانادا، شرکت «متروپولیتن» مسئول توزیع در فرانسه و شرکت «سونی پیکچرز» مسئول توزیع بین‌المللی آن در مناطق باقیمانده خواهد بود. دانل لوگ در تمام پنج فصل سریال «گاتهام» شبکه‌ی فاکس به ایفای نقش پرداخت و اخیراً در سریال Dummy (عروسک) پلتفرم کوییبی جلوی دوربین رفت. از دیگر آثار این بازیگر کانادایی می‌توان به فیلم علمی-تخیلی ترسناک The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد)، فیلم ابرقهرمانی Blade (تیغه) و سریال Law & Order: Special Victims Unit (نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه) اشاره کرد. ۶ فیلم نخست Resident Evil با نقش‌آفرینی میلا یوویچ که همگی توسط پل دبلیو. اس. اندرسون کارگردانی شد، در مجموعه بالغ‌بر ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده