نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

تصویری از کلاه‌خود رد هود در فصل سوم سریال Titans منتشر کرد

کرن والترز با انتشار تصویری کلاه‌خود رد هود در فصل سوم سریال ابرقهرمانی Titans را به نمایش گذاشت که آسیبی در نبرد به آن وارد شده است.

تولید فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) کماکان ادامه دارد و ما اخیراً شاهد تصاویری از این سریال ابرقهرمانی شبکه‌ی HBO Max بودیم که برای اولین‌بار ظاهر رد هود را در معرض نمایش قرار می‌داد. با اینکه وقتی صحبت از چگونگی تبدیل جیسون تاد از رابین به این پارتیزان خشن به میان می‌آید سریال «تایتان‌ها» از منابع اصلی پیروی نمی‌کند، اما تصاویر انتشاریافته با واکنش بسیار خوبی از سوی طرفداران روبه‌رو شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کرن والترز تصویری از کلاه‌خود رد هود را به اشتراک گذاشته است که آن را از نمای نزدیک نشان می‌دهد و نمی‌توان منکر حیرت‌انگیز بودن ظاهر تازه جیسون تاد شد. شما می‌توانید تصویر مورد بحث را در ادامه‌ مشاهده کنید.

کلاه‌خود رد هود در فصل سوم سریال تایتان‌ها

بااین‌حال موردی که بیش از بقیه توجه طرفداران را جلب کرد آسیبی بود که به کلاه‌خود رد هود وارد شده است و نشان می‌دهد که دستیار سابق بتمن شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشته است. چه چیزی می‌تواند چنین آسیبی به کلاه‌خود وارد کند؟ شاید زمانی‌که جیسون به تعقیب نایت‌وینگ می‌پردازد، اوضاع خیلی خوب پیش نمی‌رود. موضوع هر چه که باشد، ورود رد هود قطعاً منجربه حوادث بسیاری در سریال Titans خواهد شد و امیدواریم که این نمایش عدالت را در حق این کاراکتر اجرا کند. برنتون توایتز در نقش دیک گریسون/رابین، آنا دیوپ در نقش کوریاند'ر/استارفایر، تیگن کرافت در نقش ریچل راث/ریون، رایان پاتر در نقش گارفیلد لوگان/بیست بوی، آلن ریچسون در نقش هنک هال/هاوک، مینکا کلی در نقش داون گرنجر/داو، لیندسی گورت در نقش ایمی رُوربَک، سیموس دور در نقش ترایگان و کانر لزلی در نقش دونا تروی/واندر گرل از بازیگرانی هستند که در سریال ابرقهرمانی «تایتان‌ها» نقش‌آفرینی می‌کنند.

پیش از این اعلام شد که سریال Titans از شبکه‌ی DC Universe به شبکه‌ی HBO Max منتقل خواهد شد و در فصل سوم آن شاهد کاراکترهایی نظیر باربارا گوردون، رد هود و مترسک خواهیم بود. باربارا گوردون برای اولین‌بار در فصل سوم سریال «تایتان‌ها» ظاهر می‌شود، اما این کاراکتر محبوب دنیای دی‌سی کامیکس را در لباس بت‌گرل مشاهده نخواهیم کرد و درعوض نسخه‌ی اوراکل این کاراکتر به نمایش درمی‌آید. باربارا گوردون پس از حوادث کمیک Batman: The Killing Joke (بتمن: شوخی مرگبار) نوشته‌ی آلن مور مجبور به کنار گذاشتن هویت بت‌گرل می‌شود و از روی صندلی چرخ‌دار کارش را دنبال می‌کند. همچنین براساس گزارش‌ها، ایان گلن دوباره برای ایفای نقش بروس وین باز خواهد گشت و سکانس‌های اکشن آغازین اپیزود اول فصل سوم در شهر گاتهام جریان دارند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده