نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶

جوردن پیل تهیه‌کننده بازسازی فیلم The People Under The Stairs خواهد بود

جوردن پیل، کارگردان فیلم Get Out برای تهیه‌کنندگی بازسازی فیلم ترسناک The People Under The Stairs به کارگردانی وس کریون انتخاب شد.

بازسازی فیلم کالت کلاسیک The People Under The Stairs (آدم‌های مخفی در زیر پله) به کارگردانی وس کریون در دست ساخت قرار دارد که از قرار معلوم جوردن پیل برای تهیه‌کنندگی آن همکاری جدیدی را با شرکت «یونیورسال پیکچرز» آغاز کرده است. براساس گزارش کولایدر، جوردن پیل و وین روزنفلد از سوی شرکت «مانکی‌پاو پروداکشنز» تهیه‌کنندگی این بازسازی را برای «یونیورسال» انجام می‌دهند. پیل قبلاً فیلم‌های Get Out (برو بیرون) و Us (ما) را برای شرکت «یونیورسال پیکچرز» کارگردانی کرده بود، اما انتظار نمی‌رود که به این دلیل روی صندلی کارگردانی پروژه‌ی تازه نیز بنشیند. جوردن پیل و وین روزنفلد در نگارش فیلم‌نامه‌ی بازسازی فیلم Candyman (کندی‌من) نیا داکوستا را یاری کردند و معلوم نیست که آیا در کار نوشتن فیلم‌نامه‌ی بازسازی The People Under The Stairs نیز مشارکت دارند یا خیر.

ترکیب متفکرانه‌ی دو مقوله‌ی ترس و روانشناسی در آثار وس کریون غالباً جنبه‌ی سیاسی داشت، اما در فیلم The People Under the Stairs به اوج خود رسید. نسخه‌ی اصلی این فیلم براندون آدامز را در نقش پسر جوان سیاه پوستی با نام «فول» قرار داد که برای دزدی وارد منزل صاحب‌خانه‌ی فاسدش می‌شود، اما در دنیای دیوانگی غیرقابل تغییر و خشن آن‌ها گرفتار می‌شود که در آن «مامی»، با نقش‌آفرینی وندی روبی و «ددی»، با بازی اورت مک‌گیل با قساوت تمام به مجازات کسانی می‌پردازند که از قوانین پیروی نمی‌کنند. فیلم The People Under The Stairs نخستین فیلم وس کریون خواهد بود که از زمان درگذشت این کارگردان تحسین‌شده‌ی آثار ترسناک در سال ۲۰۱۵ بازسازی می‌شود.

ظاهراً وس کریون پیش از مرگ روی سه پروژه‌ی متفاوت کار می‌کرد که تولید سریالی از فیلم The People Under The Stairs برای شبکه‌ی سای‌فای یکی از آن‌ها بوده است. با اینکه هرگز پیشرفتی در کار این نمایش حاصل نشد، اما از نظر لحن ترکیبی از سریال Downton Abbey‎ (دانتون اَبی) و فیلم Amityville Horror (وحشت امیتی‌ویل) توصیف می‌شود. قسمت جدیدی از فیلم Scream (جیغ) نیز در دست ساخت قرار دارد که روح تازه‌ای را به کالبد این مجموعه‌ی ترسناک می‌دمد. فیلم Scream 5 (جیغ ۵) برای اکران در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ (۱۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است که تقریباً ۱۱ سال پس از نمایش فیلم Scream 4 (جیغ ۴) است. وس کریون در سال ۲۰۱۱ گفت که تهیه‌کنندگان پیش‌بینی می‌کنند فیلم «جیغ ۴» شروع یک سه‌گانه باشد، بااین‌حال از قسمت پنجم به‌عنوان یک بازسازی یاد می‌شود.

متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردانان فیلم‌های Ready Or Not (آماده باشی یا نه) و V/H/S (وی/اچ/اس) مجموعه‌ی محبوب Scream را با کارگردانی قسمت بعدی آن برای شرکت‌های «اسپای‌گلس اینترتیمنت» و «پارامونت پیکچرز» احیا می‌کنند. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم «جیغ ۵» به جیمز وندربیلت، نویسنده‌ی فیلم‌های Murder Mystery (راز جنایت)، Zodiac (زودیاک) و The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده‌ی سریال Castle Rock (کسل راک) محول شده است. کوین ویلیامسون و چاد ویللا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی قسمت پنجم فیلم Scream را برعهده دارند و پل ناینستاین، ویلیام شراک و جیمز وندربیلت از طرف شرکت «پراجکت اکس اینترتینمنت» به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کنند. تابه‌حال چهار فیلم و یک سریال از این مجموعه‌ی دلهره‌آور ساخته شده است و فیلم Scream 4 در سال ۲۰۱۱ با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری توانست ۹۷.۱ میلیون دلار در گیشه بفروشد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده