نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۷

قسمت ویژه سریال Kingdom با نام Ashin of the North تایید شد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه از انتشار قسمت ویژه سریال Kingdom در سال آینده میلادی خبر داده که این قسمت قرار است Kingdom: Ashin of the North نام داشته باشد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس از انتشار قسمت ویژه سریال Kingdom (پادشاهی) خبر داده است. این قسمت قرار است Kingdom: Ashin of the North (پادشاهی: آشین از شمال) نام داشته باشد و نتفلیکس اعلام کرد که این قسمت ویژه قرار است در سال ۲۰۲۱ از این سرویس استریم منتشر شود. همچنین نتفلیکس اعلام کرد که تولید سریال Kingdom: Ashin of the North رسما آغاز شده است که جون جی-هیون و پارک بیونگ‌اون قرار است در این تک قسمت ویژه حضور داشته باشند. نتفلیکس همچنین یک تیزر تریلر کوتاه را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Kingdom: Ashin of the North یک داستان مکمل و تکمیل کننده برای اتفاقات Kingdom است که تمرکز آن روی آشین (با بازی جون جی-هیون)، یک شخصیت مرموز که لی چانگ و گروهش پس از سفر به شمال برای پیدا کردن راز Saengsacho با وی مواجه شدند، است. جون جی-هیون که در فصل دوم سریال Kingdom برای بازی در نقش آشین اضافه شد، نقش اصلی این قسمت را بر عهده دارد. بیونگ‌اون هم برای بازی دوباره در نقش مین چی روک در این قسمت ویژه باز خواهد گشت. شما در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی قسمت Kingdom: Ashin of the North را نیز مشاهده کنید:

جون جی-هیون در نقش آشین در سریال Kingdom: Ashin of the North

پارک بیونگ‌اون در نقش مین چی روک در سریال Kingdom: Ashin of the North

کیم سونگ هو، کارگردان فصل اول و تهیه‌کننده فصل دوم سریال Kingdom، برای کارگردانی قسمت Kingdom: Ashin of the North باز خواهد گشت و کیم ایون‌هی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را بر عهده دارد که این قسمت قرار است به منشا Saengsacho و هویت واقعی آشین بپردازد.


منبع Zapzee
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده