نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۳

کلودیا دومیت و کولبی مینیفی جزو بازیگران اصلی فصل سوم سریال The Boys خواهند بود

کلودیا دومیت و کولبی مینیفی که پیش از این به‌عنوان بازیگر مکمل در سریال The Boys حضور داشتند، حالا قرار است بخشی از بازیگران اصلی سریال در فصل سوم باشند.

پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Boys (بویز) بود که آمازون از تمدید زودهنگام این سریال محبوب برای فصل سوم خبر داد و مدتی پیش شاهد مشخص شدن نام قسمت اول فصل سوم این سریال محبوب بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در وضعیت دو بازیگر این سریال برای فصل جدید انجام شده است. کلودیا دومیت، بازیگر نقش ویکتوریا نیومن و کولبی مینیفی، بازیگر نقش اشلی بارت که پیش از این در سریال پسران به‌عنوان نقش مکمل/دوره‌ای حضور داشتند، در فصل سوم سریال The Boys به بازیگران اصلی سریال تبدیل شده و قرار است حضور پر رنگ‌تری را در اتفاقات فصل جدید این سریال داشته باشند.

دومیت که نقش ویکتوریا نیومن، نماینده کنگره زن جوان و با یک راز تاریک را بر عهده دارد، از فصل دوم سریال The Boys شاهد حضورش بودیم که او در ۵ قسمت از فصل دوم این سریال نقش آفرینی کرده بود. مینیفی نیز نقش اشلی بارت، مدیر قهرمانان را بر عهده دارد که در ۱۳ قسمت از دو فصل اول این سریال حضور داشته است. پخش فصل دوم سریال The Boys که در ۸ قسمت تولید شده بود، ماه گذشته به پایان رسید. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، آیا کش، کلودیا دومیت و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده