نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵

جیمز گان از واکنش کوین فایگی به فیلم The Suicide Squad می‌گوید

جیمز گان در مصاحبه با امپایر گفت که کوین فایگی نه‌تنها از تمامی شخصیت‌های فیلم The Suicide Squad خبر داشته، بلکه او حتی می‌داند شخصیت منفی فیلم چه کسی است.

ماه شهریور امسال بود که در DC FanDome شاهد انتشار اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به‌همراه یک تریلر با محوریت شخصیت‌های آن بودیم. در ادامه ماه گذشته بود که شبکه HBO Max اعلام کرد در حال همکاری با جیمز گان و DC برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این فیلم و شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا است. همچنین مدتی پیش مشخص شد که شماره جدید مجله امپایر به قسمت جدید فیلم Suicide Squad اختصاص داده شده و در طی آن شاهد انتشار دو تصویر روی جلد و تصاویر جدیدی از این فیلم اکشن کمدی مورد انتظار از دنیای DC بودیم که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان اطلاعات جالبی را در ارتباط با فیلم The Suicide Squad به اشتراک گذاشته است. در مصاحبه با امپایر، گان تایید کرد یک روز پس از اینکه وظیفه کارگردانی این فیلم را قبول کرد، آلن هورن، مدیر والت دیزنی که خودش گان را اخراج کرده بود، با وی تماس گرفت تا او برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهشان نسخه ۳) بازگردد. پس از آن بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو با گان تماس گرفت و در این مکالمه، فایگی در ابتدا از او پرسید که آیا او کارگردانی فیلم سوپرمن را بر عهده گرفته است یا خیر.

گان در ادامه به فایگی توضیح داد که او پیشنهاد کارگردانی سوپرمن را نیز دریافت کرده بود، اما درنهایت تصمیم گرفت تا فیلم The Suicide Squad را انتخاب کند که فایگی از او خواست که یک فیلم خیلی خوب را بسازد. اگرچه مارول و DC دو رقیب قدیمی در دنیای کمیک هستند، اما گان توضیح داد که او چیزی را از کوین فایگی مخفی نکرده و پیش از اینکه شخصیت‌های فیلم The Suicide Squad در DC FanDome رسما معرفی شوند، فایگی از چند ماه قبل از آن‌ها و اینکه چه کسانی نقش آن‌ها را بر عهده دارد، خبر داشته است و او حتی می‌داند که شخصیت منفی این فیلم چه کسی است که هنوز طرفداران از آن خبر ندارند.

کوین فایگی

گان گفت: «کوین ماه‌ها قبل از مراسم FanDome می‌دانست که چه شخصیت‌هایی قرار است در فیلم حضور داشته باشند. او همچنین می‌داند که شخصیت شرور و منفی فیلم چه کسی است. او شخص بسیار قابل اعتمادی است». گان همچنین در یک مصاحبه دیگر توضیح داد که هیچ شخصیتی در فیلم The Suicide Squad امنیت ندارد و ظاهرا قرار است شاهد مرگ تعداد قابل توجهی از شخصیت‌ها باشیم و ظاهرا برادران وارنر حتی به گان اجازه داده که اگر او خواست، هارلی کویین را نیز به فهرست افرادی که قرار است کشته شوند، اضافه کند. همچنین جیمز گان به ساخت دنباله فیلم The Suicide Squad نیز ابراز علاقه کرده است.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Cinemablend
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده