نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

جوئی کینگ در فیلم The Princess نقش‌آفرینی می‌کند

شرکت فاکس قرن بیستم فیلم‌نامه‌ی پیشنهادی The Princess را خریداری کرد که جوئی کینگ به‌عنوان بازیگر آن در نظر گرفته شده است.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم فیلم‌نامه‌ی پیشنهادی The Princess (شاهدخت) نوشته‌ی بن لوستیگ و جیک تورنتون را خریداری کرد که جوئی کینگ، بازیگر مجموعه فیلم های فانتزی -کمدی The Kissing Booth (غرفه‌ی بوسه) به‌عنوان بازیگر آن در نظر گرفته شده است. آن‌ها یک فیلم براساس آن برای شبکه‌ی هولو می‌سازند و با اینکه خلاصه‌ی داستان آن مخفی نگه داشته می‌شود، اما از نظر داستان ترکیبی از افسانه‌ی Rapunzel (راپانزل) و مجموعه فیلم‌های The Raid (یورش) توصیف می‌شود. توبی یافه و نیل اچ. موریتز از شرکت «اوریجینال فیلم» و دریک کولستاد، نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کنند و جوئی کینگ درکنار بن لوستیگ و جیک تورنتون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند.

اگر نام مجموعه فیلم‌های اکشن-مهیج The Raid شما را به وجد نیاورده است، باید بگوییم که جوئی کینگ پس از تهیه‌کنندگی اجرایی/بازیگری در مجموعه‌‌ی The Kissing Booth شبکه‌ی نتفلیکس برای بازی در فیلم اکشن مهیج Bullet Train (قطار سریع‌السیر) شرکت سونی پیکچرز انتخاب شد که برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کند. این هنرپیشه‌ی آمریکایی برای ایفای نقش جیپسی رُز بلانچارد در سریال کوتاه The Act (تظاهر) شبکه‌ی هولو تا مرز دریافت جایزه‌ی اِمی پیش رفت و اخیراً به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شد که برای تولید سریال قرارداد «نخستین نگاه» با این شبکه‌ی استریم امضا می‌کند. جوئی کینگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و بازیگر اقتباس سینمایی رمان فانتزی پُرفروش Uglies (بدقیافه‌ها) نوشته‌ی اسکات وسترفیلد نیز فعالیت خواهد کرد که ویران‌شهری را به تصویر می‌کشد که در آن جراحی پلاستیک در سن ۱۶ سالگی برای همه انجام می‌شود تا زیبا شوند.

جوئی کینگ برای تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی در فیلم The In Between (میانجی) شرکت پارامونت پیکچرز و سریال کوتاه A Spark Of Light (بارقه‌ای از نور) بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز در نظر گرفته شده است که براساس کتابی با همین نام از جودی پیکو ساخته می‌شود. او در سریال لایو-اکشن کمدی The Wildest Animals In Griffith Park (وحشی‌ترین حیوانات پارک گریفیث) با کیتلین دیور همبازی خواهد بود و در فیلم‌های Wish Upon (برفراز آرزو)، Going in Style (مد روز)، White House Down (سقوط کاخ سفید)، Oz the Great and Powerful (اُز بزرگ و قدرتمند)، The Conjuring (احضار) و Battle: Los Angeles (نبرد در لس‌آنجلس) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بن لوستیگ و جیک تورنتون پس از فیلم‌نامه‌ی پیشنهادی Winter’s Knight (شوالیه‌ی زمستان) به شهرت زیادی دست یافتند که سونی با قراردادی ۷ رقمی آن را خریداری کرد و سکان هدایتش را به یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالفیسنت: بانوی اهریمنی) سپرد. آن‌ها فیلم‌نامه‌ی فیلم Night Knights (شوالیه‌های شب) را برای شرکت‌های سونی پیکچرز، اسکیپ آرتیستس و یان برایس پروداکشنز به رشته‌ی تحریر در می‌آورند و وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال House Of The Scorpion (خانه‌ی اسکورپیون) شبکه‌های WBTV و The CW و فیلم‌نامه‌ی سریال Final Fantasy (فاینال فانتزی) بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز را نیز برعهده دارند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده