نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

فیلمبرداری صحنه‌های رایان رینولدز در فیلم Red Notice به پایان رسید؛ انتشار تصاویر جدید

رایان رینولدز با انتشار پست جدید در اینستاگرام شخصی خود، به تحسین و تشکر از عوامل ساخت فیلم Red Notice پرداخته و خبر پایان کار خود در این پروژه را اعلام می‌کند.

رایان رینولدز بازیگر فیلم‌های Six Underground (شش زیرزمینی) و Deadpool (ددپول) به‌تازگی تمامی مراحل نقش آفرینی در فیلم بسیار مورد انتظار Red Notice (اعلان قرمز) از شبکه استریم نتفلیکس را به پایان رسانده و به همین مناسبت تصویری از پشت صحنه این فیلم اکشن و کمدی را به همراه یک پیام احساسی در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است. رینولدز در فیلم بلاک‌باستری جدید سرویس استریم نتفلیکس، نقش «بزرگ‌ترین کلاه‌بردار جهان» را برعهده دارد.

این فیلم که دواین جانسون و گل گدوت نیز در گروه بازیگرانش حضور دارند، یک اثر اکشن-کمدی هیجان‌انگیز با موضوع سرقت توصیف شده است که ماجراهای آن در کشورهای مختلفی جریان دارد. در این فیلم دواین جانسون در نقش یک مامور اینترپل ظاهر می‌شود که باید با همکاری بزرگ‌ترین کلاهبردار دنیا با نقش‌آفرینی رایان رینولدز برای دستگیری بزرگ‌ترین دزد آثار هنری با بازی گل گدوت همکاری کند. نام این فیلم نیز به بالاترین و جدی‌ترین اعلامیه‌ی پلیس بین‌الملل برای دستگیری مجرمان تحت تعقیب اشاره دارد.

پست اینستاگرامی رایان رینولدز از پشت صحنه Red Notice

رایان رینولدز در متن انتشاری خود، به تحسین ستارگانی که درکنار او حضور دارند پرداخته و از تمامی دست‌اندرکاران این پروژه که تلاش کردند تا با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کرده و به موقع کار را به اتمام برسانند، تشکر می‌کند. وی با انتشار تصویری با حضور جانسون و گدوت در ادامه این پست می‌نویسد:

«این روزها فیلم‌های زیادی در دست ساخت قرار ندارند و من دلتنگ روزهای گذشته هستم. دیروز آخرین روز حضور من در پروژه Red Notice بود. ما حدود ۱۰ ماه پیش این کار را شروع کردیم و در ماه مارس نیز به‌دلیل وضعیت کرونا محبور به توقف پروژه شدیم. این درحالی بود که در آن زمان هیچ ایده‌ای از زمان پیگیری کار و شرایط پیش رو نداشتیم؛ اما با کمک نتفلیکس و افراد پرشماری که تلاش کردند تا زمینه‌های بازگشت به کار را فراهم کنند، بالاخره موفق به تکمیل این کار شدیم.»

«باید با نهایت احترام از تیم سازندگان این اثر تشکر کنم. حقیقتاً نمی‌توان به اندازه کافی روی تلاش و پشت‌کار این افراد تأکید کرد. بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای مستعد این تیم روی واقعیت بخشیدن به این ایده مصمم بودند. آن‌ها هرروز و تحت سخت‌ترین شرایط کاری به وظایف خود عمل کردند. تلاش مستمر و از خودگذشتگی این افراد نه‌تنها خود بلکه اعضای خانواده و دوستان نزدیک آن‌را درگیر کرده و باعث شد تا ماه‌ها قادر به ملاقات آن‌ها نباشند. «همه قهرمانان شنل به تن ندارند.» برخی از آن‌ها ماسک و روپوش‌های محافظ پزشکی می‌پوشند و هرروز مجبورند تا تست‌های دشوار بهداشتی را تحمل کنند.»

دواین جانسون در پشت صحنه فیلم Red Notice

وقتی که فرایند فیلم‌برداری این اثر ماه گذشته از سر گرفته شد، دواین جانسون در اظهارات خود اعلام کرده بود که این اثر سخت گیرانه‌ترین شرایط سنجش COVID-19 را در Tinsel Town دارد.

هنوز تاریخ پخش مشخصی برای فیلم Red Notice اعلام نشده است. سکان هدایت این فیلم در دستان راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌های We're The Millers (ما میلرها هستیم) و The Mysteries of Pittsburgh (اسرار پیتزبورگ) قرار دارد که پیش‌تر در فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) با دواین جانسون همکاری کرده است.

بو فلین از شرکت فلین پیکچر، دواین جانسون، دانی گارسیا و هیرام گارسیا از شرکت سون باکس پروداکشنز و راوسون مارشال تربر از شرکت بد ورژن تهیه‌کنندگان فیلم «اعلان قرمز» هستند و وندی جیکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده