نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

تریلر فیلم Vanguard جکی چان را در حال مبارزه با خطرناک‌ترین مزدوران جهان نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از فیلم Vanguard با نقش‌آفرینی جکی چان منتشر شد که بخش‌هایی از سکانس‌های پُرهیجان آن را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم Vanguard (پیش‌قراول) با نقش‌آفرینی جکی چان منتشر شده است که سکان هدایت آن در دستان استنلی تانگ قرار دارد. این فیلم همکاری دیگری را برای جکی چان و استنلی تانگ رقم می‌زند که در تولید ۸ فیلم دیگر مشارکت داشتند. این کارگردان توانا برای فیلم‌برداری سکانس‌های اکشن و پُرهیجان فیلم Vanguard به لندن، دبی و زامبیا سفر کرده است. در دنیایی که بیننده‌ها تشنه‌ی تماشای صحنه‌های پُرشکوه دارای زدوخورد هستند، این فیلم می‌تواند عطش آن‌ها را برای مدتی سیراب کند. بااین‌حال جکی چان نمی‌تواند به تنهایی همه‌ی کارها را انجام دهد و بازیگرانی نظیر یانگ یانگ، آی لان، مو همیا، زو روهان و ژو ژنگتینگ نیز در فیلم مورد بحث به ایفای نقش می‌پردازند. اکران گسترده‌ی فیلم اکشن Vanguard در سینما ماشین‌ها و سینماهای آیمکس ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۰) آغاز می‌شود.

استنلی تانگ برای تماشای فیلم Vanguard در سینما بیش از حد هیجان‌زده است و در این‌باره می‌گوید: «آخرین فیلم اکشن من در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ روی پرده‌ی سینما می‌رود. ما فیلم‌برداری این فیلم را در مناطق مختلفی از جمله لندن، دبی، زامبیا، هند و چین انجام دادیم و در طول تولید چیزهای زیادی را تجربه کردیم. هر بار که با جکی چان کار می‌کنم، همواره تمام تلاش خود را برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان با ارائه‌ی بهترین سکانس‌ها و ایده‌ها به کار می‌گیریم؛ خصوصاً این‌بار که نوآوری‌های زیادی را در آن ایجاد کردیم. امیدوارم مخاطبان آمریکای شمالی از تماشای آن لذت ببرند و بسیار خوشحالم که برای توزیع فیلم با شرکت گراویتاس ونچر همکاری می‌کنم.» شرکت‌های توزیع فیلم از داشتن آثاری تازه برای نمایش در شرایط درگیری دنیا با ویروس کرونا بسیار خوشحال می‌شوند و فیلم «پیش‌قراول» یکی از برجسته‌ترین هنرپیشه‌های دنیا را در فهرست بازیگرانش دارد که باید بینندگان زیادی را به وجد بیاورد.

کامرون مور از شرکت «گراویتاس ونچر» نیز درباره‌ی فیلم Vanguard گفت: «پس از تماشای فیلم برای بار اول فوراً جذب جنبه‌ی گریز از واقعیات آن شدم که من را به یاد آثار اکشن-ماجراجویانه‌ای انداخت که همه به‌خوبی با آن‌ها آشنایی داریم. دامنه‌ی این فیلم بسیار گسترده است و این موضوع که فیلم‌برداری آن در زمین، آسمان و دریا صورت گرفته است، آن را به اثری تماشایی تبدیل می‌کند که باید آن را در بزرگ‌ترین صفحه‌ی نمایش ممکن دید. فیلم Vanguard با نقش‌آفرینی جکی چان افسانه‌ای اثری است که جای خالی فیلم اکشن-ماجراجویانه فصل پاییز را پُر می‌کند. بی‌صبرانه منتظرم تا مخاطبان آمریکای شمالی به تماشای آن بنشینند.» شما می‌توانید تریلر تازه‌ی فیلم Vanguard را در ادامه مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده