نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲

تصاویر تازه فیلم Black Widow ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا را نشان می‌دهد

تصاویری از کتاب Black Widow: The Official Movie Special Book فاش شده است که ناتاشا رومانوف و یلنا بلووا را نشان می‌دهد.

فیلم Black Widow (بیوه‌ی سیاه) در یک خط زمانی دیگر تاکنون اکران شده بود؛ چرا که شرکت مارول در ابتدا در نظر داشت تا این فیلم ابرقهرمانی را در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۷ مِه ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما بفرستد. فیلم «بیوه‌ی سیاه» به کارگردانی کیت شورتلند پس از تأخیرهای ناشی از شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا اکنون در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مِه ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. به‌دلیل این تأخیرها، ما قبلاً تعداد معدودی از کالاهای مرتبط با فیلم را دیدیم که نمی‌توان عرضه‌ی آن‌ها را با تعویق انداخت و از میان آن‌ها می‌توان به فانکو پاپ‌های منحصربه‌فرد و زیبای فیلم Black Widow، جعبه‌ی Marvel Collector Corps و مجموعه اکشن فیگورهای Marvel Legends اشاره کرد.

در آینده‌ی نزدیک نیز انتشارات تایتان کامیکس کتابی با نام Black Widow: The Official Movie Special Book (بیوه‌ی سیاه: کتاب ویژه‌ی فیلم) را منتشر می‌کند که محتوای جدیدی را برای تبلیغ فیلم ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن اینکه فیلم Black Widow باید پیش از این اکران می‌شد، انتشار این کتاب چندان تعجب‌آور نیست. با اینکه کتاب مورد بحث تا تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس علاقه‌مندان قرار نمی‌گیرد، اما تصاویری از آن در فضای اینترنت پخش شده است که محتوای بیشتری را پیش از اکران فیلم Black Widow در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید یک نسخه از این کتاب را برای خودتان تهیه کنید، می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تابه‌حال چهار تصویر متفاوت از کتاب Black Widow: The Official Movie Special Book به بیرون درز کرده است که یکی از آن‌ها ناتاشا رومانوف را با وضوح بالا نشان می‌دهد. تصاویری نیز از پشت صحنه‌ی فیلم Black Widow منتشر شده است که کیت شورتلند، اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو را در معرض نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تصاویر تازه بپردازید.

اسکارلت جوهانسون در یکی از مناظر فیلم Black Widow

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون، ویلیام هرت در نقش تادئوس راس، ریچل وایس در نقش ملینا، ری وینستون در نقش دریکوف، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک و الیور ریچرز از بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم اثری پیش‌درآمد خواهد بود که حوادث آن پس از وقایع فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) جریان دارد. کیت شورتلند که کارگردانی فیلم‌های Somersault (پشتک) و Lore (لوره) را در کارنامه دارد، به صندلی کارگردانی فیلم «بیوه‌ی سیاه» تکیه زده است و اریک پیرسون فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده