// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

الن پیج در فیلم کمدی مربوط به بازی های ویدیویی نقش‌آفرینی خواهد کرد

فیلم 1UP که فضایی کمدی و گره‌خورده به جهان ویدیوگیم دارد، پاریس برلک و الن پیج را به‌عنوان بازیگری اصلی می‌شناسد و توسط کایل نیومن کارگردانی می‌شود.

استودیو BuzzFeed می‌خواهد اولین محصول گسترده‌ی خود با محوریت حضور در دنیای بازی‌های ویدیویی بسازد. به همین دلیل ساخت فیلم 1َUP را در دستور کار قرار داده است. جولیا یورکز وظیفه‌ی نویسندگی فیلم‌نامه‌ی 1َUP را برعهده داشت و داستان آن را شبیه به قسمت اول سری فیلم Pitch Perfect اما با محوریت بازی‌های ویدیویی و مسابقات eSports می‌داند. همچنین گفته می‌شود که 1UP تعدادی از دقایق خود را نیز به نشان دادن برخی از نابرابری‌ها در جهان مسابقات eSports و در کل صنعت/هنر بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهد.

کایل نیومن، کارگردان فیلم Fanboys به کارگردانی فیلم کمدی 1UP می‌پردازد و پاریس برلک ۲۱ساله و الن پیج ۳۳ساله هم بازیگران اصلی هستند. این دو ظاهرا نقش شخصیت‌هایی را بازی می‌کنند که خود را از بدترین شرایط به اوضاع خوب نزدیک خواهند کرد و به کمک ویدیوگیم، نجات می‌یابند. انتظار می‌رود که غیر از الن پیج، سه فرد نام‌برده‌ی دیگر (نویسنده، کارگردان و ستاره‌ی دوم فیلم) همگی با فیلم 1UP بزرگ‌ترین پروژه‌ی خود تا به امروز را تجربه کنند.

کایل نیومن، پاریس برلک و الن پیج که قرار است فیلم 1UP را با محوریت بازی های ویدیویی بسازند

داستان فیلم 1UP از زمانی آغاز می‌شود که یک گیمر دختر به اسم ویویان لی از تیم eSports دانشگاه جدا می‌شود. زیرا دیگر نمی‌خواهد رفتارهای بد همتایان مرد خود را بپذیرد و در چنین شرایط سختی به فعالیت ادامه بدهد. اما چون در آستانه‌ی از دست دادن بورسیه قرار دارد، مجبور به تشکیل یک تیم بااستعداد و صرفا تشکیل‌شده از زن‌های گیمر می‌شود تا به رقابت با پسرها در مسابقات eSports بپردازد. ولی او در این مسیر تنها نیست و ناگهان از کمیک غیرمنتظره‌ی مربی کاربلدی بهره‌مند می‌شود که خود او شوربختانه قبلا به‌عنوان یک زن مجبور به خروج از مرکز توجهات در مسابقات eSports بوده است. آن دو باید گروهی هیجان‌انگیز اما نه‌چندان باتجربه یا کاربلد از گیمرهای زن را انقدر خوب آماده‌ی رقابت کنند که شانسی در مقابل تیم روبه‌رو داشته باشند.

همان‌گونه که خودتان هم احتمالا حدس زده‌اید، در این داستان پاریس برلک نقش دانشجوی گیمر اصلی و الن پیج نقش مربی خوش‌سابقه و برگشته به میادین را به بازی می‌کنند. ریچارد الن رید از شرکت BuzzFeed Studios، مایکل فیلیپ و جیسون مورینگ تهیه‌کنندگان فیلم 1UP هستند. استودیوهای BuzzFeed از همان ابتدا گفته بودند که قصد ساخت آثاری کاملا مرتبط با شرایط امروز را دارند که مخاطب عام و جوان امروز را سرگرم خواهند کرد. فیلم‌برداری فیلم 1UP از چند روز دیگر در شهر تورنتو آغاز می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده