نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳

شبکه The CW تاریخ پخش سریال‌های خود در فصل زمستان را اعلام کرد

شبکه‌ی The CW تاریخ شروع پخش سریال‌های فصل زمستان خود از جمله Batwoman ،The Flash و Superman and Lois را اعلام کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی The CW از زمان پخش سریال‌های خود در فصل زمستان پرده برداشته است که شامل نمایش سریال‌های محبوب Arrowverse از جمله Batwoman (بت‌وومن)، The Flash (فلش) و Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) می‌شود. سریال Batwoman نخستین سریال «دنیای کماندار» خواهد بود که با فصل دوم باز می‌گردد و طرفداران می‌توانند در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۹ رأس ساعت ۴:۳۰ دقیقه‌ به وقت تهران (۱۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ رأس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ET) به تماشای آن بپردازند. پیش از این روبی رُز ناگهان تصمیم به جدایی از سریال «بت‌وومن» گرفت و جاویسیا لزلی به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد تا به نخستین بازیگر سیاه پوستی تبدیل شود که در یک سریال یا فیلم لایو-اکشن نقش شوالیه‌ی سرخ را ایفا می‌کند. جاویسیا لزلی در نقش رایان وایلدر ظاهر می‌شود که کاراکتری دوست‌داشتنی، شلخته، تا حدی دست‌وپا چلفتی و رام‌نشدنی توصیف شده است.

شخصیت بت وومن در سریال سبکه CW

نکته‌ی جالب این است که شبکه‌ی The CW بیش از حد معمول زمان پخش سریال‌های Arrowverse را پراکنده در نظر گرفته است تا بینندگان قادر به تماشای همه‌ی آن‌ها باشند. فصل چهارم سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ) در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ رأس ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران (۸ فوریه‌ی ۲۰۲۱ رأس ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ET) روی آنتن می‌رود. پس از آن شاهد پخش سریال «فلش» در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۹ رأس ساعت ۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران (۲۳ فوریه ۲۰۲۱ رأس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ET) خواهیم بود و یک ساعت پس از آن سریال «سوپرمن و لوئیس» به نمایش در می‌آید. فصل ۶ سریال‌های Supergirl (سوپرگرل) و Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) در این برنامه‌ی زمانی جایی ندارند که نشان می‌دهد شبکه‌ی The CW هر دو آن‌ها را به‌عنوان جایگزین‌های نیم فصل ذخیره کرده است.

از دیگر سریال‌های برجسته‌ی فصل زمستان می‌توان به فصل پنجم سریال Riverdale (ریوردیل) و فصل دوم سریال Nancy Drew (نانسی درو) اشاره کرد که در تاریخ ۲ بهمن رأس ساعات ۴:۳۰ دقیقه و ۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران (۲۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ رأس ساعات ۲۰:۰۰ و ۲۱:۰۰ به وقت ET) تقدیم نگاه بینندگان می‌شود. سریال Walker (واکر) با نقش‌آفرینی جرد پادالکی نیز برای پخش یک ساعت پیش از سریال Legacies (میراث) در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۹ رأس ساعت ۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران (۲۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ رأس ساعت ۲۰:۰۰ به وقت ET) در نظر گرفته شده است. اخیراْ تولید سریال Batwoman از سر گرفته شد و با فاصله‌ی کوتاهی شاهد انتشار نخستین تصاویر رایان وایلدر با نقش‌آفرینی جاویسیا لزلی در بت‌سوت بازطراحی شده بودیم. کارولین دریز، شورانر سریال «بت‌وومن» قبلاً اعلام کرد که کیت کین کشته نخواهد شد، اما ناپدید شدن مرموزش یکی از اصلی‌ترین موضوعات در فیلم‌نامه‌ی تجدید نظر شده‌ی فصل دوم خواهد بود.

شبکه‌ی The CW پیش‌تر اعلام کرد که سریال‌های Batwoman و Superman and Lois با کراس‌اور بعدی به یکدیگر مرتبط خواهند شد، اما این خبر قبل از جدایی روبی رُز از دنیای کماندار اعلام شد و معلوم نیست که آیا این برنامه تغییر کرده است یا خیر. پیش از این فیلم‌برداری قسمت آزمایشی سریال «سوپرمن و لوئیس» تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا موقف شد و حالا بدون نیاز به ارائه‌ی پایلوت در ۱۳ قسمت تولید و پخش می‌شود. این سریال با نمایش‌های مرد پولادین-محور پیشین کمی متفاوت خواهد بود و ماجراهای کلارک و لوئیس را دنبال می‌کند که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. نخستین تریلر فصل هفتم سریال The Flash نیز در جریان رویداد DC FanDome منتشر شد و انتظار برای تماشای ادامه‌ی ماجراجویی‌های بری آلن را برای طرفداران دشوارتر کرد. تولید سریال «فلش» پیش از پایان فصل ۶ بالاجبار به حالت تعلیق درآمد و قسمت اول فصل هفتم عمدتاً شامل بخش‌هایی از قسمت ۲۰ فصل ششم خواهد بود که لغو شد و در معرض نمایش قرار نگرفت.  


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده