نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

ساخت فیلم زندگی باب دیلن با بازی تیموتی شالامی متوقف شده است

فیلم زندگی باب دیلن با بازی تیمومتی شالامی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با توقف تولید مواجه شده است.

به گزارش کولایدر، با درگیر شدن کارگردان فیلم Going Electric با بازی تیموتی شالامی در یک پروژه بلاک باستر و ایجاد چالش در برخی از بخش‌های ساخت فیلم به‌دنبال شرایط ویژه‌ی تولید فیلم‌ها پس از شیوع ویروس کرونا، ساخت این فیلم سینمایی با توقف مواجه شده است. 

فدون پاپامیکائیل، فیلمبردار این فیلم در مصاحبه اخیر خود درباره فیلم سینمایی The Trial of the Chicago 7 که از نتفلیکس منتشر شده، ضمن اعلام اینکه او با جیمز منگولد برای ساخت فیلم Indiana Jones 5 همکاری خواهد کرد، گفت که فکر نمی‌کند فیلم درامِ زندگینامه‌ی برنده ۱۲ دوره‌ی جایزه گرمی «کاملا متوقف شده باشد»، بلکه این فیلم «اثری سخت برای تولید در عصر کرونا است چراکه فیلم مدام در کافه‌های کوچک با حضور جمعیت زیادی با گریم آن دوران فیلم‌برداری می‌شود، در نتیجه شما اصلاح مو و گریم بسیاری زیادی در دستور کار دارید.» به‌هرحال، گذشته از این پاپامیکائیل درباره اینکه آیا برای لغو کامل این فیلم صحبتی در جریان است یا خیر، توضیحی نداده است.

فیلم سینمایی Going Electric شرحی از طلوع باب دیلن در موسیقی فولک و گذار ناگهانی او به موسیقی راک به‌دست می‌دهد. این فیلم همچنین به تعاملات باب دیلن با اسطوره‌های دهه ۱۹۶۰ میلادیِ موسیقی مانند جون بایز و سیگر می‌پردازد. برای ساخت این فیلم که تهیه‌اش برعهده سرچلایت پیکچرز است، حقوق معنوی آهنگ‌های مشهور و کتاب Dylan Goes Electric نوشته الیاس ولد خریداری شده است. 

عکس سیاه و سفید باب دیلن با گیتار

این فیلم سینمایی توسط باب دیلن، برایان کاوانو جونز و آندرو رونا تهیه می‌شود. جف روزن، مدیر برنامه باسابقه باب دیلن نیز یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم است؛ باب بوک‌من، آلن گاسمر و پیتر جیسن از شرکت Veritas، فرد برگر از شرکت Automatik و آلکس هاینمن از شرکت The Picture نیز در تهیه این فیلم سینمایی نقش خواهند داشت.

تیموتی شالامی که اخیرا در اقتباس سینمایی گرتا گرویک از رمان زنان کوچک بازی کرده بود و در فیلم پرستاره، حماسی و علمی تخیلی Dune به کارگردانی دنی ویلنوو با اسکار آیزاک، ربکا فرگوسن و زندیا همبازی خواهد بود، نقش باب دیلن را بر عهده خواهد داشت. شالامی همچنین یکی از اعضای تیم بازیگریِ قابل‌توجهِ فیلم کمدی-درام و جدید وس اندرسون یعنی The French Dispatch است.

جیمز منگولد که اخیرا فیلم تحسین شده‌ی Ford v Ferrari را ساخته است، با Going Electric دومین فیلم زندگینامه‌ای موزیکال خود را جلوی دوربین خواهد برد؛ او پیش از این فیلم موفق Walk the Line محصول ۲۰۰۵ را با بازی واکین فینیکس و ریس ویترسپون براساس زندگی جانی کش و جون کارتر ساخته است. از دیگر فیلم‌های قابل‌توجه او می‌توان Girl و Interrupted و Kate and Leopold و Logan‌ اشاره کرد، لوگانی که برای او نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را به ارمغان آورد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده