نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

مایکل بی. جردن تهیه‌کننده فیلم Static Shock خواهد بود

مایکل بی. جردن پس از امضای قرارداد با شرکت برادران وارنر تهیه‌کنندگی فیلم لایو-اکشن Static Shock را از طرف شرکت «اوتلایر سوسایتی» برعهده گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایکل بی. جردن، بازیگر فیلم‌های Just Mercy (فقط رحمت) و Black Panther (پلنگ سیاه)، از طرف شرکت «اوتلایر سوسایتی» قراردادی را برای تهیه‌کنندگی فیلم لایو-اکشن Static Shock (شوک استاتیک) با شرکت برادران وارنر امضا کرده است. با اینکه گزارش هالیوودریپورتر جردن را تنها به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه معرفی می‌کند، اما درحال‌حاضر رسانه‌های اجتماعی درگیر این مسئله هستند که آیا این بازیگر ۳۳ ساله نقش ورجیل هاوکینز را نیز در این اقتباس سینمایی بازی می‌کند یا بازیگر دیگری برای این نقش انتخاب شده است. درحال‌حاضر اطلاعاتی در این‌باره در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

مایکل بی. جردن با انتشار بیانیه‌ای از اشتیاق خود برای تولید این پروژه سخن گفت و اعلام کرد «افتخار این را دارم که در ساخت دنیایی تازه با تمرکز روی ابرقهرمانان سیاه پوست مشارکت داشته باشم؛ جامعه‌ی ما لایق چنین چیزی است. شرکت اوتلایر سوسایتی خود را متعهد به تولید محتوای کمیک بوکی گوناگون در همه‌ی پلتفرم‌ها می‌داند و از همکاری با شرکت برادران وارنر و رجینالد هادلین در گام نخست بسیار هیجان‌زده‌ایم». با اینکه رجینالد هادلین تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان پروژه خواهد بود که تولید آثار برجسته‌ی بسیاری را در کارنامه دارد، اما هالیوودریپورتر گزارش می‌دهد که مایکل بی. جردن و شرکتش نقش تعیین‌کننده‌ای در تولید فیلم Static Shock خواهند داشت.

static_in_static_shock_movie

فیلم Static Shock ماجراهای کاراکتری با نام استاتیک را دنبال می‌کند که اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ در کمیکی با همین نام معرفی شد و شرکت «مایلستون کامیکس» وظیفه‌ی انتشارش را برعهده داشت. یک دهه‌ی بعد نام این کاراکتر با انتشار انیمیشن سریالی Static Shock بر سر زبان‌ها افتاد که داستان ورجیل هاوکینز را روایت می‌کرد که پس از قرار گرفتن در معرض یک گاز مرموز قدرت‌های الکترومغناطیسی پیدا کرد. این انیمیشن سریالی را می‌توان از معدود آثاری دانست که قهرمانی سیاه پوست را به تصویر می‌کشید؛ قهرمانی که در سال ۲۰۰۸ به دنیای دی‌سی نیز راه یافت. شرکت دی‌سی کامیکس در اوایل سال ۲۰۲۱ کمیک‌های شرکت «مایلستون کامیکس» را باری دیگر منتشر خواهد کرد.

مایکل بی. جردن که از طرفداران پروپاقرص کمیک بوک‌ها است، با این پروژه امکان خلق یک دنیای سینمایی تازه را به‌دست می‌آورد که در صورت موفقیت، ساخت دنباله‌های آن و آثاری از این دست دور از انتظار نیست. با اینکه مایکل بی. جردن هنوز قراردادی را برای ایفای نقش در فیلم Static Shock امضا نکرده است، اما باید بدانید که این هنرپیشه‌ی آمریکایی در تمام پروژه‌های پیشین شرکت «اوتلایر سوسایتی» از جمله فیلم جنایی علمی-تخیلی Kin (کین) و سریال ابرقهرمانی درام Raising Dion (بزرگ کردن دیون) نقش مکمل را ایفا کرد. او در فیلم اکشن هیجان‌انگیز Without Remorse (بدون پشیمانی) نیز جلوی دوربین رفته که برای اکران در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده