نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۲۰

تریلر جدید انیمیشن Soul ماجراجویی در دنیای پس از مرگ را نشان می‌دهد

والت دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن Soul را منتشر کردند که در آن شاهد یک ماجراجویی در دنیای پس از مرگ برای بازگشت به زندگی هستیم.

شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اخیرا اعلام کرده‌اند که انیمیشن Soul (روح) دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و به‌جای آن در کریسمس امسال این انیمیشن مورد انتظار قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. همچنین به‌تازگی انیمیشن Soul برای منتقدان به نمایش درآمده و توانسته با تحسین آن‌ها مواجه شود. بیشتر منتقدان به تحسین انیمیشن جدید پیکسار پرداخته و آن را یکی از بهترین آثار تولید شده توسط این استودیو می‌دانند که ظاهرا شانس بالایی نیز در فصل جوایز خواهد داشت.

مقاله مرتبط

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی جدیدترین انیمیشن پیکسار منتشر شده است. دیزنی و پیکسار دقایقی پیش تریلر جدیدی از انیمیشن Soul را منتشر کردند که درواقع دومین تریلر رسمی آن است و شاهد نمایش تصاویر بیشتری از اتفاقات آن هستیم. این تریلر درواقع نشان می‌دهد که جو گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس، برای فرار از دنیای پس از مرگ باید با چه موانعی سختی روبه‌رو شود و او در یک ماجراجویی بزرگ باید تلاش کند تا دوباره به زندگی بازگردد و به آرزوهای خود دست پیدا کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Soul داستان جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان را دنبال می‌کند که همیشه آرزو داشت که روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد و حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است. اما در ادامه یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود. جو گاردنر در ابتدا به The Great Beyond می‌رود و در ادامه از آن‌جا به The Great Before فرار می‌کند. در این مکان روح‌ها پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، آموزش می‌بینند تا برای زندگی شور و اشتیاق پیدا کنند. جو در آن‌جا با یک روح دیگر به اسم «۲۲» آشنا می‌شود و تلاش می‌کند تا با کمک وی به بدن خودش روی زمین برگردد.

پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul را بر عهده دارد. جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Soul حضور داشته‌اند.

انیمیشن Soul قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده