نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲

اطلاعات جدید از برنامه همرفیق شهاب حسینی؛ نوید محمدزاده یکی از مهمان‌ها

اطلاعات تازه‌ای از برنامه همرفیق به اجرا و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی به دست رسیده است که زمان پخش و رویکرد این برنامه را مشخص می‌کند.

مدتی پیش مشخص شد که شهاب حسینی، بازیگر نام‌آشنای ایرانی قصد تولید برنامه‌ گفتگومحوری جدید به نام «همرفیق» را دارد. بنابر جدیدترین اخبار، به تازگی اطالاعاتی تازه از «همرفیق» به دست رسیده است. این برنامه در هفته اول آبان از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. برنامه «همرفیق» احتمالا در قسمت‌هایی یک ساعته، هر دوشنبه پخش شود و زمان برخی از قسمت‌ها ممکن است بیشتر نیز شود.

شهاب حسینی در «همرفیق» به سراغ چهره‌هایی می‌رود که معمولا تن به مصاحبه نمی‌دهند. هر مهمان در این برنامه به‌همراه دوست صمیمی خود حضور پیدا می‌کند و موضوع محوری گفتگو نیز به آیین دوستی مربوط می‌شود، نه سوال‌های جنجالیِ معمول. نوید محمدزاده، بازیگر شناخته‌شده‌ی سینمای ایران یکی از مهمان‌های برنامه همرفیق خواهد بود. این برنامه همچون دیگر برنامه‌های گفتگومحور گروه موسیقی زنده و تماشاچی خواهد داشت. نویسندگی برنامه «همرفیق» نیز برعهده سروش صحت است.

شهاب حسینی بیش از هر چیز، به واسطه بازی در فیلم‌های سینمایی شناخته می‌شود، فیلم‌هایی مانند «دلشکسته»، «جدایی نادر از سیمین»، «فروشنده»، «سوپراستار»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «درباره الی» و «هزارتوو». نوید محمدزاده، بازیگر ایرانی است که سابقه بازی را در فیلم‌های «لانتوری»، «عصبانی نیستم!»، «ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم»، «سیزده»، «خشم و هیاهو»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «سرخپوست» دارد. 

شما کاربران زومجی درباره حضور شهاب حسینی در عرصه اجرا چه نظری دارید؟ شما علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود با ما، در زیر نیز می‌توانید پوستر برنامه «همرفیق» را تماشا کنید.

شهاب حسینی همر


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده