// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶

خلاصه داستان رسمی فصل دوم سریال The Witcher خبر از سفر به قلعه‌ای مهم می‌دهد

سریال «ویچر» شبکه‌ی نتفلیکس که هنوز در مرحله‌ی فیلم‌برداری فصل دوم قرار دارد، قرار است دو شخصیت مهم را به نقطه‌ای معروف از نقشه‌ی دنیای این داستان بفرستد.

اکنون مجموعه‌ی «ویچر» که توسط آندژی ساپکوفسکی، نویسنده‌ی لهستانی خلق شد، به‌شدت محبوب و پرمخاطب است. نه‌تنها افراد زیادی کتاب‌های «ویچر» او را خوانده‌اند، بلکه میلیون‌ها گیمر نیز از تجربه‌ی مجموعه بازی The Witcher شرکت سی‌دی پراجکت لذت بردند. ولی وقتی نتفلیکس حق ساخت اقتباس‌های تلویزیونی از روی این داستان را تصاحب کرد، احتمالا نمی‌دانست که قرار است با چنین استقبال بی‌پایانی از سوی مخاطبان مواجه شود. زیرا فصل اول سریال The Witcher یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات نتفلیکس برای مخاطبان است و همین باعث شد که شبکه به سرعت سراغ تمدید اثر برای فصل دوم و آغاز به کار روی اسپین-آف‌های آن برود. اما درنهایت مخاطبان بیشتر از هر سریال، انیمیشن یا فیلم فرعی که می‌خواهد جهان «ویچر» نتفلیکس را گسترش دهد، منتظر فصل دوم آن هستند؛ فصلی که سازندگان قول پیشرفت آن نسبت به فصل اول را داده‌اند.

مخاطبان تا امروز هیچ اطلاعات رسمی خاصی راجع به داستان فصل دوم نداشتند. ولی بالاخره خلاصه‌ی داستان رسمی فصل دوم سریال «ویچر» توسط شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد که می‌توان آن را در ادامه مطالعه کرد. اگر هنوز فصل اول سریال را ندیده‌اید یا نمی‌خواهید هیچ‌چیزی راجع به فصل دوم بدانید، از خواندن این خلاصه‌ی داستان رسمی پرهیز کنید.

(آغاز اسپویل)

هنری کویل در نقش گرالت از ریویا با لباس و زره جدید در فصل دوم سریال ویچر شبکه نتفلیکس

گرالت از ریویا که باور دارد ینیفر در جنگ Sodden جان خود را از دست داد، با سیری همراه می‌شود. او که در پایان فصل اول با سیری مواجه شد، تصمیم می‌گیرد او را به امن‌ترین نقطه‌ی دنیا برای خود برساند؛ دژ Kaer Morhen یعنی محل تبدیل شدن گرالت به یک ویچر و امن‌ترین نقطه‌ای که وی می‌شناسد.

درحالی‌که الف‌ها، پادشاهان، انسان‌ها و شیاطین قاره مشغول نبرد برای کسب برتری در بیرون از دیوارهای Kaer Morhen (قلعه‌ی اصلی ویچرها) هستند، گرالت باید از سیری دربرابر خطری بسیار بزرگ‌تر محافظت کند. آن خطر هم چیزی نیست جز قدرت رازآلودی که از درون، دخترک را به تسخیر خود درمی‌آورد.

گرالت، ینیفر و سیری در فصل دوم سریال The Witcher

(پایان اسپویل)

فصل دوم سریال The Witcher ظاهرا قرار است در طراحی لباس‌ها، پیشرفت واضحی نسبت به فصل اول داشته باشد. همچینن سازندگان به افرادی که با خطوط داستانی متعدد و پیچیده‌ی فصل اول مشکل داشتند، قول دادند که در فصل دوم داستانی سرراست‌تر را می‌بینیم.

اکنون مقدمه‌های مورد نیاز به مخاطب ارائه شده‌اند و قصه‌ی فصل دوم نیاز بسیار کمتری به پرش‌های زمانی دارد. همچنین باتوجه‌به خلاصه‌ی داستان رسمی ارائه‌شده، طرفداران پیش‌بینی می‌کنند که فصل دوم «ویچر» بیشتر از فصل یک به منبع اقتباس خود وفادار باشد. تنها مشکل این‌جا است که ویروس کرونا/کووید 19، پروسه‌ی ساخت فصل دوم را با تاخیراتی مواجه کرد. به همین خاطر حالا می‌دانیم که دومین فصل «ویچر» در تاریخ نامعلومی از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی پخش می‌شود؛ تقریبا دو سال بعد از زمان پخش فصل اول.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده