نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴

الکس مورف نقش ویکتور زز را در فصل دوم سریال Batwoman ایفا می‌کند

الکس مورف، بازیگر سریال «شکارچی ذهن» برای ایفای نقش ویکتور زز در فصل دوم سریال Batwoman شبکه‌ی The CW انتخاب شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، الکس مورف، بازیگر سریال‌های Mindhunter (شکارچی ذهن) و Daredevil (دردویل) که به‌عنوان رهبر یک گروه تبه‌کار با نام Sykes حضور کوتاهی در فصل پایانی سریال Gotham (گاتهام) داشت، شانس حضور دوباره در یکی از آثار دنیای DC را پیدا کرد. براساس گزارش اینترتینمنت ویکلی، الکس مورف رسماً برای ایفای یکی از نقش‌های مهمان فصل دوم سریال Batwoman (بت‌وومن) انتخاب شده است که از شبکه‌ی The CW روی آنتن می‌رود. این هنرپیشه‌ی توانا در نقش کاراکتر شروری با نام ویکتور زز ظاهر می‌شود که به‌عنوان «یک آدمکش ماهر پُرجذبه و دارای انرژی زیاد و درعین‌حال غیرقابل پیش‌بینی» توصیف شده است. این کاراکتر شرور دنیای دی‌سی «به‌ازای کشتن هر یک از قربانی‌های خود با افتخار یک علامت شمارشی مخصوص روی بدنش حک می‌کند».

ویکتور زز اولین‌بار در سریال «گاتهام» شبکه‌ی فاکس دیده شد که آنتونی کاریگان نقش آن را ایفا کرد. این کاراکتر شرور پس از آن با فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) به کارگردانی کتی یان پا به دنیای سینمایی دی‌سی گذاشت و کریس مسینا بازی در این نقش را برعهده داشت. در اردیبهشت ماه امسال روبی رُز به‌شکل ناگهانی تصمیم به جدایی از سریال Batwoman گرفت و اندکی بعد جاویسیا لزلی به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد تا نخستین بازیگر سیاه پوستی باشد که نقش بت‌وومن را در یک سریال یا فیلم لایو-اکشن ایفا می‌کند. جاویسیا لزلی قرار است نقش رایان وایلدر را بازی کند که «دوست‌داشتنی، شلخته، تا حدی دست‌وپا چلفتی و رام‌نشدنی» توصیف شده است و هیچ شباهتی به کیت کین ندارد که پیش از او بت‌سوت را بر تن می‌کرد. در ادامه‌ی متن معرفی رایان وایلدر آمده است:

رایان که کسی را نداشت تا راه درست را در زندگی نشانش دهد، سال‌ها مشغول قاچاق مواد مخدر، فرار از دست پلیس شهر گاتهام و پنهان کردن دردهایش با کارهای بد بوده است. رایان این روزها با گیاهش در کاروان خود زندگی می‌کند. دختری که برای یک گربه‌ی ولگرد شیر کِش می‌رفت و می‌توانست با دست خالی شما را بکشد، مبارز بسیار خطرناکی است. رایان بسیار ماهر و به‌شدت بی‌نظم، چابک و ورزیده، خام و بی‌تجربه، احساساتی، بی‌دقت و بی‌شباهت به دیگر قهرمانان کلیشه‌ای آمریکایی است.

لوگو سریال Batwoman شبکه‌ی The CW

شیوانی گای (بازیگر سریال Dominion) در نقش سافیا، لیا گیبسن (بازیگر فیلم Rise of the Planet of the Apes) در نقش ویسپر و ناتان اوونز (بازیگر سریال Devious Maids) در نقش اوشن از بازیگران تازه‌ی فصل دوم سریال Batwoman به‌شمار می‌آیند. در اصل کیت کین تنها کاراکتری نبود که از پرسونای بت‌وومن در دنیای کتاب‌های مصور دی‌سی استفاده کرد. تقریباً ۵۰ سال پیش از آن‌که کیت کارش را در سال ۲۰۰۵ آغاز کند، کتی کین به نخستین ابرقهرمانی تبدیل شد که در عصر نقره‌ای کمیک‌ها در سال ۱۹۵۶ از این نام مستعار استفاده کرد. اما از آن‌جایی که این نام‌ها شباهت زیادی به هم دارند، نام کتی کین دیگر در جایی استفاده نمی‌شود و نام کیت کین جای آن را گرفته است.

در فصل اول روبی رُز نقش کیت کین/بت‌وومن، ریچل اسکارستن (بازیگر سریال Birds of Prey) نقش آلیس، میگان تندی (بازیگر سریال Teen Wolf) نقش سوفی مور، کامروس جانسون (بازیگر سریال Luke Cage) نقش لوک فاکس، نیکول کنگ (بازیگر سریال You) نقش مری همیلتون، دوگری اسکات (بازیگر فیلم Dark Water) نقش جیکوب کین و الیزابت آنویس (بازیگر سریال Twin Peaks) نقش کاترین همیلتون-کین را ایفا کردند. شرکت برلانتی پروداکشنز با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر سریال «بت‌وومن» را تولید می‌کنند و گرگ برلانتی، کارولین دریس، جف جانز و سارا شکتر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. دیوید ناتر و مارکوس سیگا نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت آزمایشی فعالیت داشتند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده