نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱

تصاویر پشت صحنه فیلم The Last Duel در ایرلند مت دیمون، جودی کومر و آدام درایور را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Last Duel منتشر شده است که در آن شاهد حضور مت دیمون، جودی کومر و آدام درایور هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) از اوایل سال جاری میلادی در کشور فرانسه آغاز شد و قرار بود در ادامه مراحل تولید این فیلم مورد انتظار به کشور ایرلند منتقل شود، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا تولید جدیدترین فیلم ریدلی اسکات مانند دیگر پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی متوقف شود و همین موضوع باعث عقب افتادن اکران آن تا سال آینده شد. از ماه گذشته مراحل تولید این فیلم از سر گرفته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم آخرین دوئل در کشور ایرلند منتشر شده است که در آن شاهد حضور بخشی از ستارگان اصلی فیلم هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Last Duel در کشور ایرلند از سر گرفته شده و به‌تازگی تولید فیلم به قلعه Cahir منتقل شده است. در این تصاویر، شاهد حضور بازیگرانی چون مت دیمون، جودی کومر و آدام درایور هستیم که دیمون و کومر در این تصاویر دارای صحنه مشترک نیز هستند و همچنین ریدلی اسکات در یک تصویر قابل مشاهده است. علاوه‌بر اینکه برخی از تصاویر محیط و فضای محل فیلم‌برداری را به خوبی نشان می‌دهد، در این تصاویر شاهد اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز هستیم تا امکان ابتلای تیم تولید و بازیگران به ویروس کرونا به حداقل برسد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات The Last Duel در فرانسه قرن چهاردهم میلادی جریان خواهد داشت و یک داستان انتقامی را دنبال می‌کند و تمرکز آن روی دو شوالیه است. این فیلم داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود. با درخواست شوالیه اول از پادشاه فرانسه، مبارزه‌ای برای اجرای عدالت ترتیب داده می‌شود که اگر شوالیه اول پیروز شود، شوالیه دوم به کام مرگ فرستاده و مجازات خواهد شد، اما اگر شوالیه دوم پیروز شود، ادعای زن برای بی‌حرمتی رد خواهد شد و در ادامه او در معرض خطر سوزاندن قرار می‌گیرد. این فیلم براساس رمان The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France اثر اریک یاگر در دست ساخت است.

 فیلم The Last Duel برای اکران در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مت دیمون، آدام درایور، بن افلک، جودی کومر، هریت والتر، ناتانیل پارکر و سم هزلدین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آخرین دوئل حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Sky
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده