نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۶

تصاویر جدید فصل چهارم سریال The Crown مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا را نشان می‌دهد

شبکه نتفلیکس تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال The Crown را منتشر کرده که تمرکز آن بیشتر روی ملکه الیزابت، مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا است.

ماه مرداد امسال بود که شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال The Crown (تاج) را منتشر کرد که در پایان تیزر مشخص شد فصل چهارم این سریال تحسین شده قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل چهارم سریال «تاج» منتشر شده است. تمرکز بیشتر این تصاویر که امروز نتفلیکس آن را منتشر کرده، روی شخصیت ملکه الیزابت، مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا است و درواقع این تصاویر نمای بهتر و کامل‌تری از مارگارت تاچر و شاهدخت دایانا را به ما ارائه می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات فصل چهارم سریال The Crown قرار است در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد که مارگارت تاچر نخست وزیر بریتانیا بود و در این دهه شاهدخت دایانا با شاهزاده چارلز ازدواج کرد که انتظار می‌رود شاهد نمایش مشکلات بین چارلز و دایانا نیز باشیم. همچنین قابل انتظار است که فصل چهارم سریال تاج در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. پس از پایان فصل چهارم سریال The Crown، طرفداران حداقل باید دو سال و تا سال ۲۰۲۲ برای انتشار فصل پنجم این سریال صبر کنند.

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا)، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر) و چارلز دنس در نقش لوئیس مونتباتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده