نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

پیکسار انیمیشن کوتاه Burrow را پیش از انیمیشن Soul در سینما به نمایش در می‌آورد

استودیوی پیکسار با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که انیمیشن کوتاه Burrow پیش از نمایش انیمیشن Soul در سینما پخش خواهد شد.

مطابق اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که انیمیشن کوتاه Burrow (لانه‌ی زیرزمینی)، تازه‌ترین محصول برنامه‌ی اسپارک‌شورتس، پیش از انیمیشن ماجراجویی کمدی Soul (روح) به نمایش در می‌آید. این استودیوی پُرآوازه صبح امروز با انتشار توییتی اظهار داشت:

خانه جایی است که خرگوش در آن باشد! پیش از مشاهده‌ی انیمیشن Soul در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) در سینما، به تماشای انیمیشن کوتاه Burrow به کارگردانی مدلین شرفیان بپردازید.

انیمیشن کوتاه Burrow به کارگردانی مادلین شرفیان

انیمیشن کوتاه Burrow ماجراهای یک خرگوش جوان را دنبال می‌کند که در تلاش برای ساخت لانه‌ی زیرزمینی رویایی خود است، اما هربار پس از کندن زمین به‌طور اتفاقی سر از خانه‌ی همسایه در می‌آورد و از این بابت خجالت‌زده می‌شود. سکان هدایت این انیمیشن دوبُعدی در دستان مادلین شرفیان، انیماتور انیمیشن موزیکال فانتزی Coco (کوکو) بوده است و وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن به مایک کپبارات سپرده شده بود. مدت زمان انیمیشن کوتاه Burrow نیز بیش از ۶ دقیقه اعلام شده است. برنامه‌ی «اسپارک‌شورتس» ۶ ماه زمان و بودجه‌ی محدودی را برای تولید انیمیشن‌های کوتاه در اختیار کارمندان استودیوی پیکسار قرار می‌دهد که همه‌ی آن‌ها براساس تجربیات شخصی ساخته می‌شوند.

برنامه‌ی SparkShort با هدف یافتن انیمیشن‌سازان بااستعداد در استودیوی پیکسار کارش را آغاز کرد و درحال‌حاضر می‌توان تمام انیمیشن‌های کوتاه آن از جمله Smash and Grab (خرد کن و بگیر)، Kitbull (کیت‌بول)، Float (شناور)، Wind (باد)، Loop (حلقه) و Out (خارج) را در شبکه‌ی دیزنی پلاس تماشا کرد. در آن سو، انیمیشن فانتزی «روح» به کارگردانی پیت داکتر که جیمی فاکس، تینا فی، فیلیسیا رشاد و داوید دیگز را در گروه صداپیشگانش دارد، داستان زندگی یک مدرس موسیقی مدرسه‌ی راهنمایی را روایت می‌کند که روحش پس از یک حادثه‌ی ناگوار از بدنش جدا می‌شود و به دنیایی می‌رود تا برای شروع یک زندگی تازه آماده شود. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای انیمیشن‌های Burrow و Soul منتظر بمانند و این آثار در تاریخ ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) روی پرده‌ی سینما می‌روند.  


منبع TheDisInsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده