نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

نویسنده سریال دل می‌گوید ۱۲ قسمت این سریال اضافه است

بابک کایدان، نویسنده سریال دل می‌گوید او برای ۲۸ قسمت فیلمنامه نوشته اما سریال در ۴۰ قسمت ساخته شده است.

سریال شبکه نمایش خانگی «دل» ساخته منوچهر هادی اخیرا به پایان رسیده است، سریالی که در زمان پخش حاشیه‌های بسیار زیادی را به‌وجود آورد. برای نمونه عده‌ای می‌گفتند کارگردان در تمامی قسمت‌ها سعی کرده تا زمان آن قسمت را به یک عدد مشخص برساند، به همین منظور دست به تکنیک‌هایی زده که کیفیت سریال را به‌شدت پایین آورده‌اند.

حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ بابک کایدان، نویسنده سریال انتقاداتی را درباره سریال «دل» مطرح کرده است. او در صحبت‌های خود می‌گوید که برای ۲۸ قسمت فیلمنامه نوشته است اما درنهایت سریال با ۱۲ قسمت اضافه پخش شده است. این نویسنده به انتخاب بازیگران سریال نیز ایرادهایی گرفته است. 

بابک کایدان می‌گوید: 

«فیلم‌نامه‌ای که ما تحویل دادیم دو فصل ۱۴ قسمتی بود که در مجموع ۲۸ قسمت می‌شد. برخلاف آنچه مطرح می‌شود ریتم فیلم نامه برخلاف آنچه پخش شد، تند و پر از ماجرا بود. متاسفانه به خاطر ریتم کند سریال و حواشی بی دلیل، کار به این مهم دست پیدا نکرد.»

پخش سریال دل

کایدان درباره بازیگران می‌گوید:

«نظر من از ابتدا این بود بازیگرانی که قرار است چهار نقش اصلی سریال را بازی کنند، جوان باشند و سن‌شان حدود ۲۵، ۲۶ سال باشد و برای نقش‌های پدر و مادرها از بازیگران چهره استفاده کنیم.»

بابک کایدان ادامه می‌دهد:

«حامد بهداد در این سریال درست بازی می‌کند اما متاسفانه در جای مناسبی برای ایفای نقش آرش قرار نگرفته است. بارها هم این را گفتم که ملودرام به باورپذیری نیاز دارد و کار کمدی است که متکی به بازیگر است. این انتخاب نادرست بازیگران جز اینکه هزینه‌های گزافی به کار تحمیل کند، چیز دیگری نداشت.»

مقاله‌ مرتبط:

سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی‌نیا، کوروش تهامی، بهرام افشاری، لیلا زارع، مهدی کوشکی، مریم سعادت، علی سخنگو، تینو صالحی، حمیدرضا نعیمی، سارا نجفی، محمدحسن معینی و حسین عرب ساخته شده است.

شما کاربران زومجی درباره سریال شبکه نمایش خانگی «دل» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده