نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹

سریال پیش درآمد Game of Thrones برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است

کیسی بلویز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال House of the Dragon که پیش درآمد سریال Game of Thrones محسوب می‌شود، احتمالا در سال ۲۰۲۲ روی آنتن خواهد رفت.

ماه آبان گذشته بود که شبکه HBO پس از اینکه اولین نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را لغو کرد، ساخت سریال پیش درآمد دیگری از دنیای وستروس را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است House of the Dragon (خاندان اژدها) نام داشته باشد که براساس از داستانی در کتاب Fire and Blood (آتش و خون) در دست ساخت است که سفارش یک فصل کامل از آن داده شده و فصل اول سریال پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیش درآمد Game of Thrones ممکن است کمتر از دو سال دیگر منتشر شود.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO تایید کرد که برنامه این شبکه انتشار سریال House of the Dragon در سال 2022 است که در صورت رخ دادن این اتفاق، سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت تنها سه سال پس از پایان سریال اصلی که سال گذشته و پس از پخش هشتمین فصل به کار خود پایان داد، از شبکه HBO منتشر خواهد شد. بلویز همچنین تایید کرد که مراحل انتخاب بازیگران سریال هم‌اکنون در جریان است. پیش از این نیز مشخص شده بود که سریال House of the Dragon به مرحله انتخاب بازیگر رسیده و در حال حاضر تیم تولید سریال به‌دنبال استخدام بازیگران اصلی زن هستند که شامل بازیگر شخصیت «رینیرا تارگرین» و همچنین شخصیت «الیسنت های تاور» می‌شود.

House of the Dragon

اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود که درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال، نویسنده شورانر سریال Colony (کلونی)، وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. 

میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones از جمله قسمت Hardhome، قسمت Battle of the Bastards و قسمت Winds of Winter، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده گرفته و همچنین به‌عنوان شورانر قرار است به کندال نیز برای ساخت این سریال کمک کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده