// یکشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

برنده جایزه امی بهترین آلبوم موسیقی متن اورجینال سال در تلویزیون: سریال The Mandalorian

لودویگ گورنسن، آهنگ‌ساز سریال The Mandalorian جایزه‌ی بهترین آلبوم موسیقی متن اورجینال در تلویزیون را از مراسم امی 2020 دریافت کرد.

لودویگ گورنسن که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به جوایز گرمی و اسکار دست یافت و احتمالا در اسکار 2021 هم به خاطر آلبوم موسیقی متن اورجینال فیلم Tenet مجددا نامزد جایزه می‌شود، بهترین آهنگ‌ساز سال از نگاه امی 2020 است. او حالا برای رسیدن به افتخار بزرگ EGOT (امی، گرمی، اسکار و تونی) فقط به بردن جایزه‌ی Tony در سال‌های آتی احتیاج دارد. درحالی‌که یک آهنگ‌ساز ۳۶ساله است و احتمالا آینده‌ی هنری بلندی را مقابل خود می‌بیند.

سریال وسترن فضایی «مندلورین» در مراسم امی تا این‌جا خوش درخشیده است و همچنان شانس زیادی برای کسب جوایز بیشتر در روزهای آتی و رویداد اصلی نیز دارد. این سریال که با فصل اول خود جان دوباره‌ای به سری «جنگ ستارگان/جنگ‌های ستاره‌ای» داد، در آلبوم موسیقی متن تفاوت بسیار زیادی با آهنگ‌های معمول این مجموعه داشت. لودویگ گورنسن، آهنگ‌ساز سوئدی برای خلق آهنگ‌های سریال The Mandalorian شدیدا آزمایش‌گرایانه عمل کرد و عامدانه می‌خواست تا جای ممکن از آلبوم موسیقی متن افسانه‌ای جان ویلیامز برای سری فیلم Star Wars فاصله بگیرد. او در یکی از مصاحبه‌های مرتبط با فیلم Tenet، به این نکته اشاره داشت که جان فاورو آزادی عمل زیادی به او برای خلق آلبوم موسیقی متن «مندلورین» داد.

سریال The Mandalorian که نامزد جایزه‌ی بهترین سریال درام سال از نگاه امی 2020 هم شده است، همچنان برای کسب جوایز بیشتر به رقابت با دیگر نامزدها ادامه می‌دهد.


منبع Pitchfork
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده