نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

لیزی کاپلان، آنتونی استار و کلوپاترا کولمن به بازیگران فیلم Cobweb پیوستند

لیزی کاپلان، آنتونی استار و کلوپاترا کولمن در فیلم دلهره‌آور Cobweb نقش‌آفرینی می‌کنند که ساموئل بودین روی صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لیزی کاپلان، بازیگر فیلم‌های Cloverfield (کلاورفیلد) و Extinction (انقراض)، آنتونی استار، بازیگر سریال‌های Banshee (بانشی) و The boys (پسرها)، کلوپاترا کولمن، بازیگر سریال‌های The Last Man on Earth (آخرین مرد روی زمین) و Neighbours (همسایه‌ها) و وودی نورمن، بازیگر سریال‌های Troy: Fall of a City (تروی: سقوط یک شهر) و The War of the Worlds (جنگ دنیاها) با امضای قراردادی به بازیگران فیلم Cobweb (تار عنکبوت) شرکت لاینزگیت پیوستند. این فیلم دلهره‌آور هیجان‌انگیز در بلغارستان فیلم‌برداری می‌شود و ماجراهای آن در یک شهر کوچک اتفاق می‌افتد که در آن پسر بچه‌ی جوانی از داخل دیوارهای خانه صدای اسرارآمیزی را می‌شنود و شک می‌کند که پدر و مادرش راز وحشتناکی را از او پنهان می‌کنند.

لیزی کاپلان در نقش مادر این پسر جوان و آنتونی استار در نقش پدرش ظاهر می‌شود و وودی نورمن برای ایفای نقش پیتر، پسر ترسوی خانواده در نظر گرفته شده است. کلوپاترا کولمن نیز نقش خانم دیوین، معلم جایگزین پیتر را بازی می‌کند که در مدرسه‌ی ابتدایی شهر جانشین معلم پیشین شده است. ساموئل بودین سکان هدایت فیلم Cobweb را در دست دارد و کریس توماس دولین، نویسنده‌ی فیلم The Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. همچنین روی لی از سوی شرکت ورتیگو اینترتینمنت، ست روگن، اوان گلدبرگ و جیمز ویور از سوی شرکت «پوینت گری» و جان برگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم «تار عنکبوت» فعالیت می‌کنند.

اندرو چایلدز و جاش فیگن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم Cobweb را برعهده دارند و جیم میلر و مریدیت ویک از سوی شرکت لاینزگیت بر پروژه نظارت خواهند کرد. انتظار می‌رود که تولید این فیلم ترسناک پس از پایان فیلم‌برداری فیلم The Devil’s Light (پرتو شیطان) در بلغارستان آغاز شود؛ اثری که وظیفه‌ی کارگردانی آن برعهده‌ی دانیل اشتام، کارگردان فیلم‌های Thirteen Sins (سیزده گناه) و The Last Exorcism (آخرین جن‌گیری) است و ویرجینیا مادسن، نیکولاس رالف، کالین سالمون، کریستیان ناوارو و بن کراس در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. اطلاعیه‌ی معرفی بازیگران تازه‌ی فیلم Cobweb توسط ارین وسترمن، رئیس بخش تولید شرکت لاینزگیت منتشر شده است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده