نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳

اولین تریلر فیلم ترسناک Freaky با بازی کاترین نیوتون منتشر شد

دو کمپانی یونیورسال و بلوم‌هاوس، اولین تریلر رسمی فیلم ترسناک Freaky با بازی کاترین نیوتون و وینس وان را به نمایش گذاشتند.

بالاخره اولین تریلر از فیلم ترسناک Freaky که با همکاری دو شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و بلوم‌هاوس (Blumhouse) ساخته می‌شود، منتشر شد. این فیلم که به‌وسیله سازنده‌های فیلم Happy Death Day (و دنباله‌اش با نام Happy Death Day 2U) در دست ساخت قرار دارد، یک اثر ترسناک و البته کمدی است که موضوع جذابی دارد. داستان این فیلم مربوط به یک دختر دبیرستانی و یک قاتل سریالی می‌شود که بدن‌های آنها با یکدیگر عوض شده‌اند! حالا شخصیت اصلی داستان که همین دختر دبیرستانی است، متوجه شده که برای پس گرفتن بدنش تنها ۲۴ ساعت فرصت دارد؛ در غیر این صورت باید تا آخر عمر با بدن یک قاتل زنجیره‌ای زندگی کند.

بازیگران اصلی این فیلم کاترین نیوتون و وینس وان هستند که به‌ترتیب در نقش‌های «میلی کسلر» و «قصاب» (یعنی همان دو نفری که بدن‌شان را عوض کرده‌اند) بازی می‌کنند. میلی به کمک سه نفر دوستانش به نام‌های «نیلا» (با بازی سلست اوکانر)، «جاشوا» (با بازی میشا اوشروویچ) و «بوکر» (با بازی اوریا شلتون) تلاش می‌کند تا قبل از به پایان رسیدن فرصت یک روزه‌اش، بتواند بدن خود را به حالت قبلی برگرداند. اما در سوی مقابل، قصاب به این نتیجه رسیده که زندگی با ظاهر یک دختر نوجوان می‌تواند پوشش بسیار خوبی برای انجام جنایت‌ها و قتل‌های بیشتر باشد. از دیگر بازیگران فیلم ترسناک Freaky آلن راک، کتی فینرن و دینا دروری هستند. با وجود این بازیگران و البته با توجه به ایده جذابی که فیلمنامه دارد، می‌توان انتظار داشت که Freaky به یکی از فیلم‌های موفق امسال تبدیل شود.

وینس وان در فیلم Freaky

کارگردان این فیلم کریستوفر لاندن است که بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه مجموعه فیلم‌های Paranormal Activity شناخته می‌شود. او همچنین با کارگردانی دو فیلم ترسناک از مجموعه Happy Death Day به شهرت بیشتری دست پیدا کرد. همان‌طور که گفتیم اولین تریلر فیلم Freaky منتشر شده است، اما به‌خاطر وجود برخی صحنه‌ها، امکان آپلود آن در آپارات وجود ندارد. شما می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب یونیورسال تماشا کنید.

در خلاصه داستان فیلم ترسناک Freaky می‌خوانیم: «میلی کسلر هفده ساله، در تلاش است تا هر طور شده از دبیرستان بلیسفیلد فارغ‌التحصیل شود. اما زمانی که قصاب، قاتل سریالی شهر، او را به عنوان هدف بعدی‌اش انتخاب می‌‌کند، فارغ‌التحصیلی به کوچک‌ترین دغدغه میلی تبدیل می‌شود. قصاب با یک خنجر باستانی به میلی حمله می‌کند و همین موضوع باعث عوض شدن بدن‌های این دو نفر می‌شود. حالا میلی تنها ۲۴ ساعت وقت دارد که بدن خودش را پس بگیرد، وگرنه باید تا آخر عمر با بدن یک مرد روانی میان‌سال زندگی کند. مشکل اصلی آن است که میلی حالا ظاهر یک قاتل درشت هیکل را دارد که کل شهر در تعقیب او هستند، اما قاتل اصلی، با ظاهر یک دختر بی‌گناه، مشغول پیاده‌سازی نقشه‌های شیطانی خود است.»

فیلمنامه این فیلم با همکاری کریستوفر لاندن و مایکل کندی نوشته شده است. فیلم ترسناک Freaky در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) اکران خواهد شد.


منبع FirstShowing
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده