نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶

گای ریچی و جیسون استاتهام در فیلم Five Eyes دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند

گای ریچی وظیفه کارگردانی فیلم Five Eyes را بر عهده گرفته است و قرار است در این فیلم دوباره با جیسون استاتهام همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی و جیسون استاتهام قرار است دوباره در یک فیلم دیگر با هم همکاری کنند. گای ریچی وظیفه کارگرانی فیلم جاسوسی مهیج به‌نام Five Eyes (فایو آیز) را برای شرکت میرامکس بر عهده گرفته که جیسون استاتهام قرار است نقش اصلی آن را بازی کند. استاتهام نقش یک مامور را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «پنج چشم» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، را پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Five Eyes از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) در اروپا آغاز شود. ریچی و استاتهام اخیرا در فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) با یکدیگر همکاری کرده‌اند و علاوه‌بر این، در گذشته شاهد همکاری آن‌ها در آثاری دیگری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels (قفل، انبار و دو بشکه باروت)، فیلم Snatch (قاپ‌زنی) و فیلم Revolver (هفت‌تیر) نیز بوده‌ایم. علاوه‌بر کارگردانی، ریچی به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم Five Eyes حضور دارد و این فیلم را قرار است براساس فیلمنامه‌ای از مارن دیویس و ایوان اتکینسون کارگردانی کند که توسط خودش بازنویسی شده است.

گای ریچی و جیسون استاتهام

شرکت STXfilms وظیفه انتشار فیلم Five Eyes را در آمریکا، بریتانیا و ایرلند بر عهده گرفته است و STXinternational به‌دنبال فروش حق پخش جهانی این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو است که هفته آینده برگزار خواهد شد. STX و ریچی پیش از این در فیلم The Gentlemen (آقایان) با یکدیگر همکاری کرده بودند که این فیلم اکشن کمدی موفق شد بیش از ۱۱۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. شما می‌توانید نقد فیلم The Gentlemen را در زومجی مطالعه کنید.

استاتهام مدتی پیش در فیلم The Meg (مگ) به ایفای نقش پرداخت و سال گذشته در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) حضور داشت که بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بود. علاوه‌بر این، فیلم Aladdin (علاالدین)، دیگر فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده داشته که اولین فیلم یک میلیاردی این کارگردان انگلیسی هم است که دنباله این فیلم لایو اکشن نیز در دست ساخت است و ریچی احتمالا برای کارگردانی آن باز خواهد گشت. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده