نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۹

ابراز تمایل بازیگر فیلم The New Mutants به حضور در دنیای سینمایی مارول

هنری زاگا بازیگر فیلم The New Mutants تصور می‌کند شخصیت‌های این فیلم قابلیت ورود به دنیای سینمایی مارول را دارند.

سرانجام بعد از مدت‌ها تأخیر و اتفاقات مختلفی که در راه اکران فیلم میوتنت های جدید (The New Mutants) پیش آمده بود، این اثر ابرقهرمانی با مایه‌های ترسناک چند روز قبل به نمایش درآمد؛ فیلمی که هم کیفیت مناسبی ندارد و هم در بدترین زمان ممکن اکران شده و بااین‌حال هنری زاگا، یکی از بازیگران آن امیدوار است ادامه‌ی ماجراهای شخصیت‌های فیلم را در دنباله‌ی آن یا حتی دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) ببیند.

فیلم میوتنت‌های جدید که زیرمجموعه‌ای از مردان ایکس (X-Men) محسوب می‌شود، در ابتدا قرار بود توسط فاکس قرن بیستم برای نمایش در اوایل سال ۲۰۱۸ آماده شود که درنهایت چنین نشد و بعد از آن هم بارها با حواشی مختلفی دست‌وپنجه نرم کرد و توسط فاکس و والت دیزنی با تأخیر مواجه شد، تا اینکه بالاخره در روزهایی که دنیا هنوز با ویروس کرونا درگیر است به روی پرده‌ی سینماها آمده. درحالی‌که نظر منتقدان نسبت به میوتنت‌های جدید اصلاً جالب نیست و نقدهای منفی و امتیازهای پایین آن خبر از اثری نه‌چندان تماشایی می‌دهند، فروش فیلم هم تا امروز حدود هفت میلیون دلار بوده که البته باید مشکلات ناشی از کووید 19 را هم در این زمینه در نظر گرفت.

با همه‌ی این‌ها هنری زاگا، بازیگر نقش روبرتو دا کاستا یا سان اسپات (Sunspot) همچنان نسبت به آینده‌ی فیلم امیدوار است. زاگا در گفت‌وگو با سایت کامیک‌بوک می‌گوید: «در مورد آینده‌ی این فیلم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فکر می‌کنم اگر طرفداران میوتنت‌های جدید وارد میدان شوند و علاقه‌ی خود را به این فیلم و دیدن دنباله‌ی آن نشان دهند، در آینده شاهد ادامه‌ی داستان شخصیت‌ها خواهیم بود. این چیزی است که بستگی به واکنش‌های مردم نسبت به فیلم دارد و شاید شخصیت‌های فیلم وارد دنیای سینمایی مارول شوند یا شاید هم راه خود را در دنیایی متفاوت با همین مجموعه فیلم‌ها ادامه دهند. در مجموع هر احتمالی وجود دارد و من به آینده امید زیادی دارم.»

هنری زاگا در نقش سان اسپات در فیلم The New Mutants

هنری زاگا در نقش سان‌اسپات

البته با وجود خوش‌بینی زاگا، کارگردان فیلم یعنی جاش بون در این حد نسبت به آینده‌ی آن امیدوار نیست و به‌تازگی هم از این گفته که تا این لحظه هیچ‌گونه صحبت و مذاکره‌ای میان او و استودیو مارول در رابطه با آثار بعدی این مجموعه وجود نداشته است. حتی به نظر می‌رسد سایر بازیگران فیلم هم امید چندانی به بازگشت شخصیت‌های آن ندارند، از جمله میسی ویلیامز که به‌عنوان یکی از بازیگران فیلم با نقدهای منفی آن شوخی کرده است.

ویلیامز در یکی از توئیت‌های اخیر خود، نقدی منفی با عنوان «میوتنت‌های جدید بدترین فیلم مجموعه‌ی مردان ایکس است» را نقل قول کرده و با کنایه نوشته است: «از اون فیلم‌هایی به نظر می‌رسه که باید حتماً تماشاشون کرد! همین الآن برین بلیت‌هاتون رو تهیه کنین!»

در هر حال باید صبر کرد و دید که در ادامه چه اتفاقاتی برای این فیلم به‌عنوان آخرین بخش از دنیای مردان ایکس می‌افتد؛ فیلمی که بعید به نظر می‌رسد بعد از این دیگر اثری آن در سینماها ببینیم.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده