نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۷

تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل دهم سریال American Horror Story تعیین شد

رایان مورفی، خالق سریال American Horror Story با انتشار پیام جدیدی از زمان شروع فیلم‌برداری فصل دهم این مجموعه‌ی آنتولوژی پرده برداشت.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان مورفی، خالق سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) با انتشار پیام جدیدی در اینستاگرام اعلام کرد که فصل دهم این مجموعه‌ی آنتولوژی-دلهره‌آور بلند مدت شبکه‌ی FX برای فیلم‌برداری در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این پست که در ادامه می‌توانید به مشاهده‌ی آن بپردازید، تصویری مرموز از یک دست دندان بسیار تیز و بُرنده به اشتراک گذاشته است که رایان مورفی از آن‌ها به‌عنوان سرنخ‌هایی از موضوع و حال‌وهوای فصل ۱۰ سریال AHS یاد می‌کند.

رایان مورفی: به نظر می‌رسد که فصل دهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» ماه اکتبر را برای آغاز فیلم‌برداری برگزیده است. از همه‌ی کسانی که به‌منظور ایجاد شرایطی ایمن برای بازیگران و عوامل تولید سخت تلاش می‌کنند، سپاسگزارم. و بله، این [تصویر] سرنخی از فصل ۱۰ به دست می‌دهد.

یک ست دندان تیز و بُرنده از سریال American Horror Story

سارا پلسون، ایوان پیترز، کتی بیتس، لسلی گروسمان، بیلی لورد، الدین پرتر، لی‌لی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک گروه بازیگران اصلی فصل دهم سریال American Horror Story را تشکیل می‌دهند. از بازیگران تازه‌وارد سریال نیز می‌توان به مکالی کالکین، بازیگر فیلم Home Alone (تنها در خانه) اشاره کرد که نخستین نقش بزرگ این هنرپیشه‌ی آمریکایی در یک مجموعه‌ی تلویزیونی پس از حضور به‌عنوان مهمان در سریال کمدی Dollface (صورت عروسکی) شبکه‌ی هولو محسوب می‌شود. تابه‌حال اطلاعاتی از فصل دهم این سریال آنتولوژی منتشر نشده است، اما احتمالاً ویدیویی که رایان مورفی در اسفندماه سال گذشته در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، حاوی سرنخ‌های بسیاری از فصل جدید است.

وقایع فصل نهم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» در تابستان سال ۱۹۸۴ میلادی اتفاق می‌افتاد و ماجراهای پنج دوست را دنبال می‌کرد که لس‌آنجلس را برای کار به‌عنوان مشاور در «کمپ ردوود» ترک می‌کنند. همان‌طور که این پنج نفر به کار جدیدشان عادت می‌کنند، سریعاً درمی‌یابند که تنها چیزی که ترسناک‌تر از داستان‌های بازگوشده دور آتش کمپ‌ها است، گذشته‌ی آن‌ها خواهد بود که برای شکارشان می‌آید. اما رابرتس، کودی فرن، بیلی لورد، لسلی گروسمان و جان کارول لینچ درکنار بازیگران جدیدی نظیر گاس کنورثی (دارنده‌ی مدال طلای المپیک)، زک ویلا (بازیگر فیلم Destroyer) و درون هورتون (بازیگر سریال Dear White People) در فصل ۹ این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

متیو موریسون، بازیگر سریال Glee (گلی) و آنجلیکا راس، بازیگر سریال Pose‎ (ژست) نیز که هر دو سابقه‌ی همکاری با رایان مورفی در پروژه‌های دیگری را دارند، در فصل نهم سریال American Horror Story نقش‌آفرینی کردند. شبکه‌ی اف‌ایکس گزارش می‌دهد که سریال «داستان ترسناک آمریکایی» در طول ۹ فصل بالغ‌بر یک میلیارد بیننده را پای گیرنده‌ها کشانده است. این سریال دلهره‌آور که بازیگران بزرگی نظیر سارا پلسون، کتی بیتس، ایوان پیترز، بیلی لورد، جسیکا لَنگ، اما رابرتس، تایسا فارمیگا، لیدی گاگا، آنجلا باست، دیلان مک‌درموت و کانی بریتون را در گروه بازیگرانش داشته است، نامزدی ۹۵ جایزه‌ی اِمی را در کارنامه دارد که از این تعداد ۱۶ جایزه را از آن خود کرده است. سریال American Horror Story در مراسم گلدن گلوب نیز بسیار خوش درخشید و با دریافت دو جایزه این مراسم را ترک کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده