نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۴

سریال NOS4A2 پس از دو فصل لغو شد

شبکه AMC درنهایت تصمیم گرفت تا سریال NOS4A2 را برای فصل سوم تمدید نکند و این سریال را پس از دو فصل لغو کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال NOS4A2 قرار نیست برای یک فصل دیگر تمدید شود. جیمی اوبرایان، خالق و شورانر این سریال اعلام کرد که شبکه AMC تصمیم به لغو سریال NOS4A2 پس از دو فصل گرفته و این سریال قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. اوبرایان با انتشار توییت‌هایی در توییتر خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که از این تصمیم ناامید شده است، اما خوشحال است که توانسته رمان جو هیل را به‌صورت کامل اقتباس کند. اوبرایان همچنین از هیل، بازیگران و اعضای تیم تولید تشکر و قدردانی کرد و همچنین او از طرفداران بابت حمایتی که این مدت از این سریال کرده بودند، تشکر کرده است. 

پیش از این اوبرایان از وجود ایده‌هایی برای ساخت فصل سوم سریال NOS4A2 خبر داده بود که ظاهرا نتوانسته نظر مثبت مدیران شبکه AMC را جلب کند. زکری کینتو، اشلی کامینگز، اولافور داری اولافسون، ابن ماس-بچراک، جاکارتا جی. اسمیت و ویرجینیا کال، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال NOS4A2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۹ و فصل دوم در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بودند و در مجموع ۲۰ قسمت از این سریال تولید شده است. سریال NOS4A2 داستان ویک مک‌کوئین را دنبال می‌کند که او دارای قدرتی است که می‌تواند چیزهای گمشده را پیدا کند.

این قدرت و قابلیت باعث می‌شود تا او با چارلی منکس مواجه شود که یک موجود فریبکار و جاودان است که از روح کودکان تغذیه می‌کند و سپس چیزی که از آن‌ها باقی میماند را در سرزمین کریسمس‌لند (Christmasland) رها می‌کند که یک دهکده یخی و مرموز براساس تصورات منکس است که در آن همیشه کریسمس هست و ناراحتی و خوشحال نبودن در آن خلاف قانون است. درنهایت ویک تصمیم می‌گیرد تا منکس را شکست و قربانیان او را نجات دهد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده