نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

مدت زمان فیلم Wonder Woman 1984 مشخص شد

فیلم Wonder Woman 1984 قرار است حدود ۱۰ دقیقه طولانی‌تر از قسمت اول باشد و مدت زمانی تقریبا مشابه فیلم Batman v Superman خواهد داشت.

به‌تازگی در رویداد DC FanDome، تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) منتشر شد که حاوی تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم مورد انتظار از دنیای DC بود و ظاهرا قرار است بالاخره شاهد اکران این فیلم تا ماه آینده باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم WW 1984 مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت رتبه‌بندی سنی کره جنوبی، مدت زمان فیلم Wonder Woman 1984 قرار است ۱۵۰ دقیقه و ۵۹ ثانیه (۱۵۱ دقیقه) یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۱ دقیقه باشد تا نه‌تنها از قسمت اول طولانی‌تر باشد، بلکه به یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های دنیای DC نیز تبدیل شود.

در یک مقایسه، مدت زمان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) ۱۵۲ دقیقه بود و مدت زمان فیلم Man of Steel (مرد پولادین) نیز ۱۴۲ دقیقه و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) هم ۱۲۳ دقیقه بوده است. همچنین فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با مدت زمان ۱۴۱ دقیقه یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های DCEU است که فیلم Wonder Woman 1984 حدود ۱۰ دقیقه از قسمت اول طولانی‌تر خواهد بود. همچنین این وب‌سایت رتبه‌بندی سنی ۱۲ سال به بالاتر را به این فیلم داده که معادل PG-13 است که موارد عنوان شده برای درجه سنی فیلم را درواقع می‌توان در بسیاری از آثار ابرقهرمانی امروزی نیز مشاهده کرد.

گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش باربرا ان مینروا ملقب به چیتا، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما، کریستوفر پولاها، عمرو واکد و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman بر عهده پتی جنکینز بوده است که قصد دارد پس از قسمت سوم، این مجموعه را ترک کند.

فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده