نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

نام یکی از خالقان New Mutants در فیلم آن به اشتباه نوشته شده است

اگرچه فیلم The New Mutants بالاخره پس از سه سال اکران شده، اما هنوز حواشی این فیلم به پایان نرسیده است.

پس از اینکه فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) تاخیرهای پیاپی را تجربه کرد، بالاخره جمعه هفته گذشته و حتی شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا هم نتوانست اینبار مانع نمایش فیلم در سالن‌های سینما شود. بااین‌حال، این فیلم که اثری متفاوت و تقریبا ترسناک از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است، نتوانست نقدهای مثبتی را دریافت کند و همچنین در سه روز اول اکرانش تنها ۷ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حواشی این فیلم ظاهرا تمامی ندارد و حالا یکی از خالقان این مجموعه به مشکلات فیلم پرداخته و از آن انتقاد کرده است؛ البته نام وی نیز در فیلم به اشتباه نوشته شده است.

باب مک‌لئود، یکی از خالقان میوتنت‌های جدید، اخیرا با انتشار پستی در فیسبوک از تماشای اقتباس لایو اکشن و سینمایی آن خبر داده است. او در ابتدا در این پست طولانی و بلند به انتقاداتی از برخی از تغییرات در فیلم مثل تغییر رنگ پوست سان‌اسپات پرداخت و گفت از اینکه روبرتو در فیلم شخصیتی با پوست تیره‌تر و با قدی کوتاه‌تر نبود، ناامید شده است. اما مک‌لئود در پایان به نام خود در تیتراژ پایانی فیلم اشاره کرد که به اشتباه نام وی Bob Macleod در فیلم نوشته شده که اسپل درست آن، Bob McLeod است. او درواقع اشاره کرد که آن‌ها برای یافتن اسپل صحیح نام او سه سال وقت داشته‌اند و نام وی درنهایت در فیلم درست نوشته نشده است و این موضوع با فیلم تا ابد باقی خواهد ماند.

آنا تیلور جوی، میسی ویلیامز، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون، آلیس براگا و آنتونیو باندراس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars بوده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده