نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

تاریخ انتشار فیلم Spontaneous با بازی کاترین لانگفورد اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

سرانجام فیلم Spontaneous با بازی کاترین لانگفورد صاحب یک ناشر شد و پارامونت با انتشار اولین تریلر، تاریخ انتشار این فیلم را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام فیلم Spontaneous پس از دو سال در وضعیت نامشخص، قرار است منتشر شود. Awesomeness Films و شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کردند که این فیلم کمدی علمی تخیلی قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۱ مهر) در سینماهای منتخب نمایش داده شود و سپس در تاریخ ۶ اکتبر (۱۵ مهر) در فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد. همچنین اولین تریلر فیلم Spontaneous نیز منتشر شده که در آن شاهد نمایش اتفاقات آن هستیم و این تریلر درواقع به خوبی فضای فیلم را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید.

کاترین لانگفورد، بازیگر آثاری چون سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا)، فیلم Knives Out (چاقوکشی) و سریال Cursed (نفرین شده)، نقش اصلی فیلم Spontaneous را بر عهده دارد و چارلی پلامر، بازیگر فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های جهان) و سریال Looking for Alaska (به‌دنبال آلاسکا)، دیگر بازیگر اصلی این فیلم کمدی است. فیلم Spontaneous اقتباسی از رمانی به همین نام اثر است که لانگفورد و پلامر نقش دو نوجوان دبیرستانی را بر عهده دارند. طبق تریلر و خلاصه داستان، همکلاسی‌های آن‌ها خود به خود شروع به منفجر شدن از داخل می‌کنند و در ادامه شاهد شکل گرفتن یک رابطه عاشقانه بین شخصیت لانگفورد و پلامر هستیم.

علاوه‌بر لانگفورد و پلامر، هیلی لاو، پایپر پرابو، راب هیوبل، لین مک‌نیل، ایوان، اورجی، چیلا هورسدال و کریس شیلدز، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Spontaneous حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان دافیلد وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را بر عهده داشته است که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم The Divergent Series: Insurgent (سنت‌شکن: شورشی)، فیلم The Babysitter و فیلم Underwater (زیر آب) شناخته می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده