نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Dune اعلام شد

با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده، باید زمان بیشتری را برای انتشار رسمی اولین تریلر فیلم Dune صبر کنیم.

طرفداران فیلم Dune (تل ماسه) مدت زمان زیادی است که در انتظار انتشار اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار هستند. اتفاقی که ظاهرا قرار بود همزمان با اکران فیلم Tenet (تنت) در سینماها رخ دهد، اما برخلاف انتظار این تریلر هنوز به‌صورت آنلاین منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان انتشار اولین تریلر فیلم تل‌ماسه منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تیزر تریلر فیلم Dune قرار است در تاریخ ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) در سینماهای پخش‌کننده فیلم Tenet نمایش داده شود که البته ظاهرا این اتفاق در برخی از کشورها زودتر رخ داده و هم‌اکنون این تریلر پیش از شروع فیلم تنت، برای تماشاگران پخش می‌شود.

مدت زمان تریلر فیلم Dune حدود ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه است، اما این تریلر قرار نیست تا تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) به‌صورت آنلاین منتشر شود و طرفداران حداقل باید تا این تاریخ برای تماشای اولین تریلر فیلم تل‌ماسه صبر کنند. طبق توصیف منتشر شده توسط Inside the Film Room، تریلر فیلم با صحنه تست Gom Jabbar آغاز می‌شود که پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی به نزد مادر رورند، زن ارشد گروه بنی‌جزرت می‌رود تا این آزمایش سخت و دردناک را انجام دهد. در ادامه تصاویر بیشتری نمایش داده می‌شود که در آن ظاهرا قرار است شخصیت‌های اصلی فیلم از جمله بارون ولادیمیر هارکونن را مشاهده کنیم.

همچنین گفته می‌شود احتمالا نسخه رسمی تریلر فیلم Dune، یک نسخه طولانی‌تر از تریلر به نمایش درآمده در سینماها خواهد بود. دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته است. همچنین همان‌طور که گفتیم، اولین تریلر فیلم Dune در برخی از کشورها زودتر پخش شده که یک تماشاگر موفق شده تصاویری از این تریلر را گرفته و منتشر کند که در این تصاویر شاهد حضور ربکا فرگوسن، زندیا، اسکار آیزاک و دیو باتیستا هستیم. همچنین در دو تصویر دیگر حضور تیموتی شالامی دیده می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی در حال دادن تست Gom Jabbar در فیلم Dune

تیموتی شالامی در اولین تریلر فیلم Dune

فیلم Dune داستان اسطوره‌ای و احساسی پاول آترییدز در یک ماجراجویی قهرمانانه را دنبال می‌کند که او به‌عنوان یک مرد با آینده درخشان و با استعداد بالا به دنیای می‌آید که سرنوشتش فراتر از درک او است که باید به خطرناک‌ترین سیاره موجود در جهان سفر کند تا از آینده خانواده و مردمش اطمینان حاصل کند. همان‌طور که درگیری نیروهای بدخواه برای به انحصار در آوردن گرانبهاترین منابع جهان که می‌تواند بزرگ‌ترین پتانسیل‌های بشر را افشا کند، بسیار شدت گرفته، تنها کسانی می‌توانند از این مناقشات زنده بمانند که بتوانند ترس خود را شکست دهند و فاتح آن شوند.

 فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده