// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

بلیزارد سری انیمیشن Afterlives بازی World of Warcraft را معرفی کرد

اولین قسمت سری انیمیشن Afterlives بازی World of Warcraft قرار است به‌زودی و با شروع گیمزکام ۲۰۲۰ منتشر شود.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار نسخه Pre-Patch اکسپنشن Shadolands بازی World of Warcraft اعلام نشده که همین موضوع باعث به وجود آمدن گمانه‌زنی‌های مختلفی شده است. چندی پیش شرکت بلیزارد به واسطه استریم World of Warcraft: Shadowlands اطلاعات جدیدی را در اختیار علاقه‌مندان دنیای وارکرفت قرار داد ولی خبری از زمان انتشار اکسپنشن بعدی نبود. اتفاقی که باتوجه‌به نزدیک شدن به انتهای سال میلادی کمی عجیب بود.

حالا در جدیدترین اخبار منتشر شده توسط شرکت بلیزارد شاهد انتشار یک تریلر جدید از سری انیمیشنی کوتاه بودیم که با نام Afterlives معرفی شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت بلیزارد مانند سال‌های قبل قرار است بخشی از داستان بازی را با انتشار انیمیشن‌های کوتاه به تصویر کشد و هیجان علاقه‌مندان بازی را برای زمان انتشار اکسپنشن Shadowlands چند برابر کند. طبق اعلام قبلی قرار است اولین قسمت از سری انیمیشن‌های Afterlives با شروع گیمزکام ۲۰۲۰ که از روز پنج‌شنبه ۶ شهریور شروع می‌شود، منتشر شود. در این بین انتظار می‌رود که هم‌زمان با این اتفاق شاهد اعلام زمان رسمی انتشار نسخه Pre-Patch اکسپنشن Shadowlands نیز باشیم.

انیمیشن دنیای وارکرفت

در سری انیمیشن جدید بازی World of Warcraft که شامل چهار قسمت می‌شود، قرار است کمی بیشتر با بخش Covenant و قدرت‌های مناطق جدید بازی آشنا شویم. در مورد کاراکترهای مهم Azeroth و حاکمان جدید داستان بازی اطلاعات بیشتری کسب کنیم و از شخصیت‌های خوب و بد گذشته یاد کنیم. در صورت تمایل می‌توانید تریلر مربوط‌به انیمیشن Afterlives را ازطریق این لینک مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که در پی تصمیم دولت آلمان برای تمدید قوانین محدود کننده‌ تجمعات تا پایان ماه اوت، برگزارکنندگان نمایشگاه Gamescom 2020 اعلام کرده‌اند که مراسم امسال به‌صورت کاملاً دیجیتالی برگزار خواهد شد.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده