// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۴

شخصیت های اصلی فیلم Black Adam در رویداد DC FanDome معرفی شدند

دواین جانسون/راک در یک پنل کوتاه جذاب برای طرفدارها نخستین اطلاعات رسمی راجع به فیلم Black Adam را منتشر کرد. این فیلم ابرشرورمحور در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (یکم دی ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

راک به طرفدارهای خود قول داد که فیلم Black Adam به ریشه‌های این شخصیت در جهان کمیک وفادار می‌ماند

«سلسله مراتب قدرت در دنیای سینمایی دی سی به‌زودی دچار تغییرات اساسی می‌شود». این پیامی بود که دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام می‌خواست در انتهای پنل نه‌چندان بلند فیلم Black Adam در رویداد DC FanDome برای سوپرمن، بتمن، واندر وومن و ابرقهرمان‌های معروف دیگر بفرستد. بالاخره بر کسی پوشیده نیست که فیلم Black Adam پروژه‌ی آرزوهای راک به حساب می‌آید و پردرآمدترین بازیگر مرد سال‌های اخیر بالاخره به‌زودی موفق به ایفای نقش در جایگاه این کاراکتر پرقدرت می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

راک فارغ از پاسخ دادن به برخی از سوالات کلی طرفداران، دو کانسپت تیزر از فیلم را هم با آن‌ها به اشتراک گذاشت. حالا ما نه‌تنها از حضور سه شخصیت Hawkman، دکتر فیت و سایکلون در فیلم مطمئن شده‌ایم، بلکه شاید بتوانیم برخی از سکانس‌های آن را هم در ذهن تصور کنیم. راستی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون نشان می‌دهند که در فیلم «بلک آدام» با کاراکتر اتم اسمشر با بازی نوآ سنتینو نیز روبه‌رو می‌شویم.

دانلود ویدیو ۲ از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده