// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۴

تریلر جدید رویداد DC FanDome پخش شد؛ تایید نمایش تصاویری از فیلم های «بتمن» و «فلش»

تریلر جدید پخش‌شده توسط دی سی و برادران وارنر نشان می‌دهد که رویداد DC FanDome شامل نمایش‌هایی از «واندر وومن 1984»، فیلم The Flash و فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون می‌شود.

دی سی همزمان با اعلام اینکه زمان برگزاری پنل‌های فرعی DC FanDome را به تاریخ ۲۲ شهریور انتقال داده است، بیش‌ازپیش به مردم توضیح داد که چرا باید برای برنامه‌ی آنلاین و رایگان مورد بحث هیجان‌زده باشد. رویداد DC FanDome که پیش‌تر برنامه‌ی کامل پنل‌های اصلی آن را در زومجی خواندید، قرار است اخبار بازی و اخبار سینما و تلویزیون داغ زیادی را تقدیم ما کند. پس اصلا نیازی به نگرانی نیست. زیرا همچنان همه‌ی برنامه‌های اصلی که اکثر افراد قصد دنبال کردن آن‌ها را داشتند، در همان زمان اعلام‌شده به‌دست همگان می‌رسند.

با اینکه پیش‌تر هم اعلام شده بود که فیلم The Suicide Squad جیمز گان و فیلم Wonder Woman 1984 پتی جنکینز در رویداد DC FanDome نمایش‌هایی را تقدیم مخاطبان می‌کنند، معلوم نبود که چه مواردی از «بتمن» و «فلش» به‌دست من و شما می‌رسد. در حقیقت بسیاری از افراد تصور می‌کردند که فیلم The Falsh و فیلم The Batman صرفا پنل‌هایی تشکیل‌شده از صحبت‌های سازندگان و بازیگرهای خود دارد و قرار نیست هیچ تصویر جدیدی از این دو اثر به طرفداران نشان داده شود. ولی اکنون فهمیدیم که این‌گونه نیست و از «فلش» و «بتمن» حداقل یک ویدیو پخش می‌شود. محتواهایی که فعلا مشخص نیست که آیا تیزر، تریلر یا ویدیو پشت صحنه هستند. البته فراموش نکنید که DC FanDome اخبار جذاب زیادی هم برای خوانندگان کتاب‌های کمیک دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده