// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰

تراویس اسکات پس از دیدن جدیدترین اثر کریستوفر نولان: فیلم Tenet بسیار آتشین است

ژاک برمن وبستر دوم معروف به تراویس اسکات، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده آمریکایی است که در همکاری با لودویگ گورنسن یعنی آهنگ‌ساز ستایش‌شده‌ی سوئدی، یکی از آهنگ‌های آلبوم موسیقی متن اورجینال «تنت» را ساخت.

از دست ندهید:

لودویگ گورنسن، آهنگ‌ساز برنده‌ی اسکار که وظیفه‌ی ساخت آلبوم موسیقی متن اورجینال فیلم Tenet کریستوفر نولان را برعهده داشت و مدتی قبل موسیقی متن سریال «مندلورین» را تحویل طرفدارها داد، در رابطه با آهنگ The Plan می‌گوید: «کریستوفر نولان می‌خواست همه‌ی اجزای فیلم درکنار یکدیگر یک تصویر پازلی بزرگ را تشکیل بدهند. به همین خاطر هر عنصر سازنده‌ی فیلم Tenet را باید یک قطعه از پازل کلی فیلم خطاب کرد. در نتیجه تراویس اسکات صرفا یک آهنگ برای «تنت» نخواند و واقعا در پروسه‌ی ساخت اثر حضور داشت. کریستوفر نولان می‌خواست او «تنت» را بشناسد و سپس وقتی فیلم را در نگاه کلی فهمید، دقیقا در رابطه با موضوعی خاص یک آهنگ خاص را بخواند. پس فراموش نکنید که آهنگ The Plan تراویس اسکات که یکی از قطعات اورجینال آلبوم موسیقی متن Tenet است، به نظر نولان تکه‌ای از پازل کلی Tenet به حساب می‌آید».

باتوجه‌به این نکته که اسکات باید برای ساخت آهنگ خود «تنت» را حداقل تا حدی درک می‌کرد، عجیب نیست که او فیلم را به‌صورت کامل در یک سالن سینما دیده است. وی فیلم سینمایی Tenet کریستوفر نولان را یک اثر بسیار آتشین می‌داند که مغز مخاطب را آب خواهد کرد:

«تنت» سفری به اعماق فضا و زمان است. به نظر من فیلم باید به درصد رضایت منتقدان ۱۰۰ در راتن تومیتوز برسد. اصلا نمی‌توان Tenet را توصیف کرد و اصلا نمی‌توان آن را توضیح داد. فقط باید به تماشای تک‌تک ثانیه‌های آن نشست.

دانلود جدیدترین تیزر کوتاه فیلم Tenet از آپارات

آهنگ The Plan تراویس اسکات که نولان آن را «ضروری، گره‌خورده به فیلم و معنی‌دار» می‌داند، در یکی از سکانس‌های فیلم Tenet قرار دارد. اما از بامداد شنبه‌ی پیش‌رو هم می‌توان به آن گوش کرد. تریلر آخر فیلم Tenet راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه، ۱ شهریور به وقت ایران پخش می‌شود و در آن از آهنگ The Plan تراویس اسکات با تنظیم لودویگ گورنسن هم استفاده شده است.


منبع Vulture
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده