نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

فیلم Firewatch تهیه‌کننده جدیدی پیدا کرد

شرکت Snoot Entertainment براساس بازی Firewatch فیلمی تولید خواهد کرد.

بازی فایرواچ (Firewatch) با عرضه در سال ۲۰۱۶ توانست به یکی از آثار مستقل جذاب این نسل تبدیل شود؛ محصولی از استودیو کمپو سنتو (Campo Santo) که مخاطبان خود را به ماجراجویی در دل جنگل‌های ایالت وایومینگ آمریکا می‌فرستاد و تجربه‌ای زیبا را رقم می‌زد که اکنون قرار است در قالب یک فیلم سینمایی تولید شود.

اولین ساخته‌ی کمپو سنتو قرار بود چند سال قبل صاحب یک فیلم سینمایی شود و همان سال ۲۰۱۶ که بازی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد، اخباری هم در مورد همکاری این استودیو با شرکت Good Universe برای تولید یک فیلم به گوش رسید. ولی بعدها دیگر خبری از این پروژه نشد و در سال ۲۰۱۸ هم شرکت ولو (Valve) به‌سراغ خریداری کمپو سنتو رفت. اما اکنون یک‌بار دیگر اخبار جدیدی پیرامون تولید فیلم یا شاید هم سریال تلویزیونی فایرواچ منتشر شده است.

تهیه‌کننده‌ی جدید این پروژه شرکت Snoot Entertainment خواهد بود که پیش از این روی آثاری مثل جادوگر بلر (Blair Witch) و Blindspotting کار کرده و کیت کالدر و جس وو کالدر از این شرکت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فایرواچ انجام وظیفه می‌کنند. از طرف دیگر هم شان وانامن و جیک رادکین از کمپو سنتو، دو تهیه‌کننده‌ی دیگر این پروژه خواهند بود.

کیت کالدر در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر ضمن ستایش فایرواچ، شوخی‌ای هم در مورد اقتباس از آن می‌کند: «فایرواچ بازی‌ای فوق‌العاده و اثر هنری زیبا و تأثیرگذاری است. و خیلی خوشحالیم که شان و جیک این اجازه را به ما داده‌اند که بازی ویدیویی محشر آن‌ها را با تبدیل کردن به یک فیلم و/یا سریال تلویزیونی نابود کنیم!»

ماجراهای بازی فایرواچ یک سال بعد از آتش‌سوزی عظیم پارک ملی یلو استون اتفاق می‌افتد؛ آتش‌سوزی مهیبی که در سال ۱۹۸۸ رخ داد و بخش بزرگی از محیط زیست آن منطقه را تحت تأثیر قرار داد. هنری شخصیت اصلی بازی، به‌تازگی وظیفه‌ی نگهبانی از جنگل شوشونی و حفاظت آن از خطراتی چون آتش‌سوزی را برعهده گرفته و در این مسیر ازطریق بی‌سیم با مافوق خود به نام دلایلا همراه می‌شود و کم‌کم روابطی بین این دو شکل می‌گیرد و در ادامه اتفاقات مهمی رخ می‌دهد که مسیر بازی را عوض می‌کنند.

دومین اثر استودیو کمپو سنتو با نام In the Valley of Gods چند سال قبل معرفی شده بود ولی بعد از مدت‌ها بی‌خبری، چند ماه قبل شرکت ولو خبر از توقف تولید آن داد؛ توقفی که البته به نظر می‌رسد موقتی است و باید دید در ادامه پروسه‌ی تولید آن به کجا می‌رسد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده